Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video) Sofi Jikan Ditahan Polis Selepas Dipercayai Positif Dadah

7 Feb 2018

7 Feb - Baru-baru ini, pelakon filem KL Gangster, Sofi Jikan telah ditahan pihak polis selepas dipercayai positif dadah jenis ganja, lapor Kosmo

Suspek diberkas di Balai Polis Mutiara Damansara malam tadi ketika hadir untuk memberi keterangan berhubung laporan polis yang dibuat oleh Datuk Farid Kamil Zahari pada 31 Januari lalu.

Menurut laporan tersebut, Farid didakwa mendedahkan tiga nama rakasn artisnya yang merupakan dalang di sebalik kes meletakkan dadah dalam minumannya.



Sofi Jikan dikatakan akan dibawa ke Mahkamah petaling Jaya hari ini bagi mendapatkan perintah tahanan reman.

Sofi Jikan salah seorang pelakon yang serba boleh dan pernah membintangi filem-filem hebat seperti, KL Gangster, Hantu Kak Limah dan Darah Panas.




Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. F4ns Bett1ng agen jud1 b0la terpercaya di 1ndonesia
    buruan daftar 5ee80afe

    BalasPadam
  2. Adakah anda berminat dengan pinjaman? Kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu "pinjaman peribadi perniagaan, pinjaman pelaburan, hutang Pinjaman Pinjaman Rumah dan pinjaman syarikat di seluruh dunia. Kadar faedah kami adalah 2% setahun Kami juga telah memberikan nasihat kewangan kepada pelanggan kami. jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera supaya kami boleh membincangkan, menandatangani kontrak dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk anda. Sila hubungi kami hari ini untuk semua keperluan kewangan anda Hubungi kami melalui E-mel: (leonardodorafinance@gmail.com)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "