Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(VIDEO) Saya Harap Sangat Jasad Alif Dapat Ditemui Walau Apa Pun Berlaku, Saya Redha - Bapa

6 Jan 2018
4 ulasan

KOTA BHARU- "Saya harap biarlah jasadnya ditemui walau apa pun yang berlaku, kami redha", luahan bapa kepada mangsa hilang di sungai, Mohd Alif Aiman Adli, 12, yang dipercayai dihanyutkan arus deras selepas bermain di kawasan sungai bersama empat rakannya di Kampung Pak Limah, Salor di sini Rabu lalu.

Bapa mangsa, Mohd Adli Mohd Nor, 34, berkata, dia mengharapkan sempena hari Jumaat (semalam) , mudah-mudahan anaknya dapat ditemui dan dia menerima apa jua keadaan anaknya dengan tabah.

“Saya turun ke sungai kira-kira jam 10.15 pagi tadi bersama isteri dan anggota bomba menaiki bot bagi meninjau kawasan Alif Aiman kali terakhir dilihat bermain berhampiran sungai itu.

“Biarlah sekurang-kurangnya kami dapat lihat anak saya di depan mata, dan dapat melihatnya buat kali terakhir,” ujarnya yang dipetik dari laporan Sinar Harian.

Pada masa yang sama, menurut ibu mangsa, Siti Nurul Ain Razali, 35, Mohd Alif sebelum ini  menunjukkan perubahan sikap menjadi lebih pendiam dan ianya turut disedari gurunya di sekolah.

“Mulanya saya tidak sangka perubahan sikapnya itu merupakan petanda dia akan pergi buat selamanya dan lebih meruntun hati saya ketika musim cuti persekolahan lalu, dia ke rumah makciknya di Gambang, Pahang dan ketika di sana dia makan dengan kuantiti yang banyak.

“Selalunya dia tidaklah maka terlalu banyak dan makan berpada-pada. Namun perubahan sikap itu saya tidak sedari sehinggalah selepas kejadian ini barulah saya teringat semula perubahan sikapnya itu,”ujarnya.

Siti Nurul Ain berkata, anak sulungnya itu seorang yang mendengar kata dan dia juga tidak pernah tinggal solat namun hayatnya tidak panjang.

Sumber- Sinar Harian
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Daftar sekarang dan pasang jagoammu (Upd4te Bett1ng)
    minimal depo/wd hanya 50rb

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng, s1tus Jud1 b0la 0nline terpercay4
    minimal dp/wd 50rb

    BalasPadam
  3. ayo ditunggu apa lagi segera bergabung dengan kami di D/E/W/A/P/K
    menangkan uang jutaan rupiah, dengan minimal deposit 10.000 saja looo.
    ayo segera bergabung ya ditunggu lo ^_^

    BalasPadam
  4. hai salam kenal ya,yuuk gabung di poker online kami di www.fanspoker.com || agen poker resmi dan terpercaya hanya di sini tempatnya,
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "