Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Macam Tak Percaya, Anda Akan Dapat 6X Mata Ganjaran Mengisi Minyak PETRONAS Atau Berbelanja Di Kedai Mesra PETRONAS

9 Jan 2018
4 ulasan

Seperti sedia maklum bahawa baucar gores dalam kempen “The Only Game Where Everybody Wins” yang dilancar oleh pihak PETRONAS mendapat sambutan yang amat hangat .

Kepada mereka yang terlepas peluang itu, ianya bukan berakhir disitu sahaja, ada yang lagi menarik di mana tanda penghargaan kepada sokongan penuh pelanggannya petronas menawarkan ganjaran tambahan bagi pemegang Kad Mesra iaitu 6x Mata Ganjaran kepada yang mengisi minyak  di stesen minyak PETRONAS atau berbelanja di kedai Mesra seluruh negara


Baru sahaja PETRONAS naikkan kepada 3X mata ganjaran sebelum ini, mereka naikkan lagi ke 6X mata ganjaran pula, jelas sekali ianya merupakan ganjaran mata ganjaran  berbaloi dan besar  dari jenama-jenama stesen minyak yang lain, melebihi 2 kali ganda.

Berikut adalah pengiraan bila anda Isi minyak PETRONAS atau berbelanja di kedai Mesra PETRONAS, Jom kita tunjuk dalam cara pengiraan.

Isi Petrol / diesel 1 liter = 6 mata ganjaran kad Mesra,
Kedai Mesra RM1 = 6 mata ganjaran kad Mesra,

THANK YOU AND ENJOY 6X MESRA POINTS ON US! We have concluded "The Game Where Everybody Wins" as all 6 million vouchers have been taken up. As a token of our appreciation, we are offering 6X Mesra Points to our customers for ALL purchases made at PETRONAS stations and Kedai Mesra from 6 to 12 January 2018. Enjoy this Bonus Round on us! For more info, visit https://www.mymesra.com.my/Promotions-@-Enjoy_6X_Mesra_Points!.aspx

Posted by PETRONAS Brands on Friday, January 5, 2018


Jadi, jika anda mengisi 40 liter petrol atau diesel, anda sudah mengumpul 240 mata ganjaran dan jika anta berbelanja RM10 untuk snek di kedai mesra, anda sudah mengumpul 60 mata ganjaran kad mesra.

Program 6X mata ganjaran ini akan berjalan selama seminggu bermula bermula 6 Januari 2018 sehingga 12 Januari 2018, semakin banyak mata yang anda kumpulkan, semakin banyak anda akan dapat menebus kemudian untuk bahan bakar dan makanan dan minuman percuma di Kedai Mesra!


Belum mempunyai Kad Mesra? Dapatkan milik anda secara percuma di mana-mana stesen PETRONAS di seluruh negara! Anda juga boleh leret dan kumpul mata ganjaran ini dengan segera.

Bila dah dapat kad, jangan lupa untuk daftar kad berkenaan supaya dapat menebus mata ganjaran anda, caranya amat mudah iaitu

TAIP

KADMESRA (ruang) 17 digit nombor PETRONAS Mesra (ruang) Nombor IC (ruang) Nama hantar ke 36732

Atau melalui aplikasi dalam talian.

Untuk maklumat lanjut, boleh kujungi laman web www.mymesra.com.my atau Facebook : PETRONAS Brands.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Upd4te Bett1ng, sbo, maxbet, s4bung 4yam, t4ngk4s dp50 wd50

    BalasPadam
  2. F4ns Bett1ng
    B0l4, C4sin0, T4ngkaS, s4bun9 4yam dll.. dp50 wd50

    BalasPadam
  3. Dengan minimal deposit 10.000, kalian bisa mencoba keberuntungannya bersama dengan kami
    segera add pin bb kami D87604A1, ditunggu ya di D3W4PK**

    BalasPadam
  4. Permisi Ya Admin Numpang Promo | www.fanspoker.com | Agen Poker Online Di Indonesia |Player vs Player NO ROBOT!!! |
    Kesempatan Menang Lebih Besar,
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "