Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Hospital Serdang Nafi Pos Tular Kononnya Kos Rawatan Kelas Ketiga Mencecah Sehingga RM80k

25 Jan 2018

25 Jan - Baru-baru ini tular di laman sosial apabila Jomdonate.com telah melancarkan kutipan derma untuk menampung kos rawatan seorang pesakit dari Hospital Serdang iaitu Siti Nurul Ain Binti Kamil.

Pada 24 Januari 2018, Jabatan Kesihatan Negeri Selangor telah memuat naik kenyataan rasmi daripada Pengarah Hospital Serdang tentang perkara ini menerusi laman Facebook rasminya.

Menurut kenyataan rasmi itu, Nurul Ain masih lagi dirawat di Hospital Serdang dan perancangan perubatan pesakit pada masa ini tidak melibatkan sebarang pembelian alat perubatan yang perlu ditanggung oleh pesakit.

Justeru itu, pihak Hospital Serdang menegaskan bahawa kos rawatan pesakit di Hospital Serdang yang perlu dibayar oleh pihak Siti Nurul Ain tidak mencecah sehingga puluhan ribu ringgit seperti yang tertera di dalam laman web jomDonate.com kerana caj bagi rawatan kelas ketiga adalah sangat minimum.

Kenyataan yang tular


Pihak Hospital Serdang juga berharap, orang ramai dapat meneliti permohonan bantuan derma yang disiarkan di media sosial dan tidak terlibat dalam penyebaran maklumat yang tidak sahih. Pihak hospital amat perihatin dan sentiasa memberikan yang terbaik untuk pesakit.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Terpercaya, Berpengalaman, CS ramah dan online 24 jam.
    Gabung dengan kami (www,updatebetting,co) dan dapatkan cashback 3% setiap minggunya.

    BalasPadam
  2. Daftar sekarang dan pasang jagoammu (F4ns Bett1ng)
    minimal depo/wd hanya 50rb

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "