Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Dari Pertemuan Di Dalam Grab, Kisah Sweet Yang Terjadi Buatkan Lelaki Morocco Jatuh Cinta Dan Sanggup Kejar Wanita Ini

20 Dis 2017
3 ulasan

Orang kita ini, kalau cantik aje mesti kurus dan putih. Jika sebaliknya, mula la nak kata belakang atau
ketawakan. Apa yang tuhan cipta itu semua cantik-cantik, dan tidak ada cacat celanya. Yang penting sihat tubuh badan.

Namun apa-apa pun, kisah percintaan kakak kita seorang ini romantik betul. Walaupun memiliki badan besar namun dia berjaya menarik hati seorang jejak dari Morocco. Wah bukan calang-calang yaa. Apa yang menariknya kisah pasangan ini, ia bermula secara tidak sengaja.

Mari ikuti perkongsian kisah cinta dari Aiffa Syakirin, bagaimana mereka bercinta dan kenapa dirinya menerima suaminya itu. Jodoh dan pertemuan itu semuanya terletak ditangan tuhan.


Kisahnya macam ini, akak seorang pengasuh dan part-time pemandu Grab. Tahun lepas, lebih kurang dalam bulan 10 ke 11 macam tu, husband akak travel ke Malaysia dan Singapore. Akak tinggal di JB. Masa husband dari Singapore masuk ke Malaysia.. di CIQ, dia pun guna Grab akak untuk ke Airport Senai. Akak memang seorang yang peramah lagi-lagi dengan outsiders. Hehehehe…Jadi dalam perjalanan tu akak borak lah dengan husband ni sampailah airport tu. Selang beberapa hari.





Akak dapat WhatsApp dari husband. Masa tu, husband dah balik Morocco dah. Kami berhubung jarak jauh. Selama setahun. Hanya berhubung guna WA, Skype dan Messenger. Husband akak ni dia petani kat sanan. Setiap kali musim sejuk dia tak bercucuk tanam. Jadi dia akan travel, tu yang last year dia travel Malaysia dan Singapore. Jadi, tahun ini, masuk je bulan 11 hari tu, dia travel ke sini sekali lagi untuk melamar akak dan terus kahwin..



Sepanjang perkenalan kami, dia tidak pernah buat akak rasa self-conscious dengan diri akak. Masa borak dalam Grab tu, dia rasa akak honest, sebab akak cerita akak full-time pengasuh, part-time Grab. So dia ckap akak independent. Walau badan besar tapi aktif. Bila lama berkawan, dia paling suka sebab akak tak hipokrit and penyayang kat budak-budak. Paling penting dia cakap, dia rasa akak jujur, sempoi, dan kelakar.


Dia betul-betul put effort dia. Semata-mata datang sini sekali lagi untuk kahwin dengan akak. Dia buktikan kesungguhan dia. Morocco bukan dekat, jadi bila dia betul-betul datang jumpa family. Datang dengan cara baik. Sebab tu akak terima. Memang kami tak pernah keluar dating. Sebelum tu,  jumpa sekali. Then kawan jarah jauh, Then, kahwin.



Kami di SiakapKeli mengucapkan tahniah kepada Aiffa dan suami.



Sumber  - Instagram missjumboqueen Facebook Redup Redup Kerinduan
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Daftar sekarang dan pasang jagoammu
    minimal depo/wd hanya 50rb (F4ns Bett1ng)

    BalasPadam
  2. hai salam kenal ya,yuuk gabung di poker online kami di www.fanspoker.com || agen poker resmi dan terpercaya hanya di sini tempatnya,
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam
  3. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "