Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Akibat Sifat Cemburu Buta Si Suami, Isteri Menderita Hilang Tangan Kanan.

14 Dis 2017

14 Dis - Seorang suami yang cemburu buta telah bertindak memotong kedua-dua belah tangan isterinya dengan kapak selepas menuduh wanita itu menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain.

Kejadian yang berlaku di Moscow, Russia iitu, Dmitry Grachyov, 26, telah membawa isterinya, Magarita ke satu kawasan hutan sebelum menderanya.

Grachyov kemudiannya memaksa isterinya untuk mengaku bahawa dia ada menjalinkan hubungan sulit bersama lelaki lain namun, wanita itu tetap menafikannya.


Lebih kejam lagi, Grachyov menggunakan sebilah kapak untuk menetak jari dan tangan isterinya bagi memaksa wanita itu mengaku. Selepas panik melihat kecederaan yang ditimpa oleh isterinya, Grachyov bergegas membawa isterinya ke hospital sebelum menyerahkan dirinya kepada polis.

Bagaimanapun, doktor berjaya menyambung tangan kiri wanita itu tetapi sebelah lagi tidak dapat diselamatkan.

Pihak polis menyatakan, pasangan itu telah berkahwin selama 5 tahun dan mempunyai dua orang anak lelaki berusia tiga dan empat tahun.

Grachyov kini ditahan untuk siasatan lanjut dan akan didakwa di mahkamah atas tuduhan menyerang isterinya.


Sumber: Mirror UK
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )

  1. Q kerja di Hongkong 3 THN dlu Amat trsiksa Majikan gak baik Tiap hari di marahin kerja terus 24 jam jarang istrahat tidur mlm Kerja sampe subuh pgi klo lagi libur sekolah sibuk masak" boro" bisa istrirahat, pokoknya kerja.. kerja truss... jd TKW Bikin kapok tersiksa batin 3 THN, kebetulan wktu itu ada teman Q kenal namanya Mbah Jenggot di facebook, awalnya Q ikut-ikutan melihat temanku, ternyata setelah kubuktikan hasilnya memang luar biasa..!! katanya sering di bantu sm beliau. ternyata dia seorang guru spritual Pesugihan Anka Togel 2D sampai 6D dan Pesugihan Dana Ghaib , tp Q beranikan diri coba telpon beliau. Tp Q memilih Pesugihan Dana Ghaib nya. Alhamdulillah benar2 terbukti nyata hasilnya, Q di Hongkong bisa pulang ke indonesia degan selamat jg dah Alhamdulilah 😇😇 jika ada teman minat ingin tlpn beliau ini nmr nya +6282291277145 smg bisa di bantu sprti Q. Amin...


    BalasPadam
  2. salam kenal ya,mari bermain bersama kami di www.fanspoker.com
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    || bbm : 55F97BD0 || WA : +855964283802 || LINE : +855964283802 ||

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "