Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Kena Pakai 'Panties' Muslimah Terpakai Untuk Berubat Nak Dapat Anak," Peniaga Kantoikan Lelaki Gila Seks Menyamar Wanita

2 Okt 2017
One Comment

Di dalam dunia perniagaan atas talian ini, macam-macam kita dengar, kisah karenah penjual dan pelanggan yang bermacam-macam perangai, ada seller menipu, ada pelanggan menipu.

Disebalik kisah negatif itu sebenarnya ramai penjual yang betul-betul ikhlas menjalankan perniagaan, tapi ada segelintir yang cuba mengambil kesempatan dan sekali gus memberi kesan kepada peniaga atas talian.

Namun, itu bukanlah isu yang nak admin kongsikan, kali ini admin mendapat satu kiriman dari inbox Siakapkeli, kisah seorang peniaga muslimah berniqab yang berurusan dengan seorang pelanggan Facebooknya menggunakan nama seorang wanita.

Apa yang mengejutkan beliau, pada mulanya ingat 'wanita' berkenaan mahu membeli jubahnya, tapi lain pula yang diminta mahu dibeli.

*Ini bukan kisah rumah tangga yer..

Jom kita baca,

salam admin...tolong hide profil saya..mintak tolong sangat min viralkan message orang gile ni
supaya wanita2 diluar sane lebih berhati2 dengan orang yang xdikenali..takut jadi macam saya..
ingatkan serius buyer nk beli baju..eh makin melalut pula cakapnye..
mintak tolong ya min..trima kasih








Rupanya fake account, lelaki gila seks berlakon jadi wanita semata-mata mahukan pakaian dalam wanita untuk dijadikan pemuas nafsu, siap guna nama ustazah lagi untuk buat kerja jahat dia.

Hati-hati semua wanita di luar sana. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "