Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Polis Buru Pemandu Hilux Langgar Lari Empat Atlet Berbasikal Paralimpik Negara

7 Sep 2017
One Comment

Suspek yang melanggar lari empat atlet skuad paralimpik berbasikal dan seorang individu lain di Kilometer 12.6 Lebuhraya Kuala Lumpur- Kuala Selangor (LATAR) berdekatan susur keluar Bandar Tasik Puteri, Kuala Selangor, hari ini sedang dikesan pihak polis bagi tindakan selanjutnya.

BACA: (Video & Gambar) Team Berbasikal Paralimpik Negara Dilanggar Lari Semasa Jalani Latihan

Menurut Superintendan Ruslan Abdullah yang merupakan Ketua Polis Daerah Kuala Selangor, siasatan awal mendapati kejadian yang berlaku sekitar 10.45 pagi itu membabit empat buah basikal, Yamaha LC dan Toyota Hilux.

"Kemalangan dipercayai berlaku apabila empat basikal ditunggang semua atlet itu dan motosikal dinaiki seorang pegawai berada di lorong tengah dari arah Ijok ke Rawang.

"Bagaimanapun, mereka dilanggar Hilux yang mahu menukar lorong ke susur keluar Tasik Puteri lalu terus melarikan diri. Kita masih meneruskan usaha mengesan pemandu terbabit," katanya.


Kelima-lima mangsa yang terlibat dikenali sebagai Khairul Nizam, Nursyafik, Khairul Azwan, Mohd Ridzuan dan Johari Mohd Nayan dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh bagi rawatan lanjut.

Tambah Ruslan, pihaknya meminta orang ramai yang memiliki sebarang maklumat mengenai pemandu pancuan empat roda itu supaya menghubungi balai polis berdekatan bagi tindakan tindakan lanjut.

Sumber- Harian Metro


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. segera bergabung dengan kami di u+p+d+a+t+e+b+e+t+t+i+n+g
    dan menangkan hadiah menariknya

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "