Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Betul Ker Suami Anda Ke Tempat Kerja Atau Pergi Karaoke? Jom Jejak Mereka Guna Aplikasi Life 360

21 Ogo 2017



Sebelum ini mungkin kita pernah terlihat atau menonton di kaca tv, kisah pasangan yang kononnya terpaksa kerja lebih masa atas permintaan syarikat.

Akhirnya, pasangan itu 'kantoi' keluar dengan orang lain, pergi 'dating' atau karaoke.

Sebenarnya apa yang dikisahkan itu sememangnya terjadi dalam realiti, untuk isteri yang agak sangsi denagn suami anda, adakah betul mereka pulang lambat kerana kerja atau keluar dengan lepak dengan kawan-kawan diluar.

Bagaimana handak tahu lokasi mereka, adakah di pejabat atau keluar karaoke dengan kawan-kawan, wanita ini bernama Fyna Here kongsikan bagaimana guna aplikasai Life 360 untuk jejak lokasi suami anda.

Jom kita lihat bagaimana fungsi aplikasi ini.



Memang best apps ni. Kita boleh tahu family kita ke mana semua. So, tak payah nak call tanya duduk mana, pergi mana semua dah..hihi. Dekat sini juga boleh tahu pukul berapa dan di mana. Sesiapa tengah bergerak ke mana. hihi details! dan boleh tengok juga siapa battery low, siapa tengah charge battery.

Ada juga akan notify kita suruh bagitahu sesiapa yang battery habis supaya charge kami satu family install apps ni sebab senang nanti apa-apa jadi kita boleh tahu and terus ke lokasi dia. untuk family sangat-sangat penting. Lepas ni suami isteri yang download apps ni jaga-jagalah nah. Dah tak boleh tipu pergi karaoke.






Apps ni korang kena buat 1 group then akan sampai satu code. Code tu untuk group tu saja. So,orang lain yang ada apps ni juga tak boleh tahu aktiviti kita sebab yang boleh tahu hanya group and ada code saja. Safe! So jangan risau pasal culik ke apa ke.

Haritu fyna accident and punya susah nak bagi direction kat ayah and adik suruh datang sebab time tu pagi pkul 6.30. Tempat gelap so susah nak bagu direction. Ada apps ni, kita boleh pergi terus ke lokasi yang dipaparkan.

Untuk iphone, dah sedia on location kan but untuk android rasanya kena on location baru dapat tau. tapi kalau dia on sekejap kita dah boleh dapat detect dah..hehe..
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Swin888.blogspot.com
    Wechat / whatsapp
    013-302-6666 - Scr888 ( Cherry Love )
    - sky777 ( Animal paradise )
    - Greatwall 99 ( Safari )
    - Lucky palace ( Golf )
    - Joker 123 ( Thunder God )
    - Sky99 ( Three Kingdom )

    #welcome Bonus 30 %
    #Refer Bonus 20 %
    #Daily Bonus 10 %

    - IOS/ANDROID SEMUA DAPAT MAIN.
    - We are 24 Hour Operator Service.
    - 100% Trusted since 2015.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "