Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tolong Doakan Suami Saya Sedang Bertarung Penyakit Kanser Kulit Tahap 4 Sembuh, Kami Baru Kahwin Dan Saya Mengandung 4 Bulan

18 Jul 2017
4 ulasan

Berikut adalah perkongsian daripada Puan Filzah NurRaihan Bt Abd Razak, seorang wanita yang baru mendirikan rumah tangga dan kini sedang hamil 4 bulan. Suaminya Muhammad Amirul Bin Salmi Sofiah sedang menghidap Kanser Kulit tahap 4 dan sedang dirawat di Hospital Kuala Lumpur.

Assalammualaikum.
Nama saya Filzah NurRaihan Bt Abd Razak, saya minta jika anda buka mesej ni dan baca, kemudian hantarlah ke semua kenalan anda.. saya minta Ihsan doakan suami saya Muhammad Amirul Bin Salmi Sofiah supaya Allah SWT beri syifa (kesembuhan ) kpd suami saya yg sdg mengidap Kanser Kulit tahap4. Kami baru saja mendirikan rumahtangga dan sekarang sedang mengandung 4 bulan. Saya dan bayi yg bakal lahir sangat² memerlukannya. Saya minta, jgn tutup mesej ni sebelum anda hantar ke semua kenalan.
Semoga Allah murahkan rezeki dan memberikan rahmat dlm kehidupan anda semua didunia hingga akhirat kelak. Hanya Yg maha esa mampu membalas budi baik tuan/puan Aamiin .

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
اَللهُمَّ اِنَّا نَسْأَلُكَ سَلاَمَةً فِى الدِّيْنِ وَعَافِيَةً فِى الْجَسَدِ وَزِيَادَةً فِى الْعِلْمِ وَبَرَكَةً فِى الرِّزْقِ وَتَوْبَةً قَبْلَ الْمَوْتِ وَرَحْمَةً عِنْدَ الْمَوْتِ وَمَغْفِرَةً بَعْدَ الْمَوْتِ
Artinya :
Yaa Allaah kami memohon kepadaMu keselamatan dalam agama, dan kesejahteraan/kesegaran pada tubuh dan penambahan ilmu, dan keberkahan rezqi, serta taubat sebelum mati dan rahmat di waktu mati, dan keampunan sesudah mati Aamiiin.

Netizen yang INGIN HULURKAN BANTUAN boleh menghubungi nombor yang tertera atau memberi sumbangan  melalui nombor akaun yang berikut.
0143334444 - Lan
0148008000 - Lan (Whatsapp)
01112717452 - Filzah nurraihan (Isteri)
0176717304 - Fatimah (Ibu Mertua Pesakit)

Filzah Nur Raihan Bt Abd Razak
No acc bank :
164230445152 (Maybank)

HKL,
Tingkat 4,
Wad 19,
Katil 16.


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. mari coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5EE80AFE :D

    BalasPadam
  2. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. Anda inGin puNya kesempatan besar uNtuK menanG hingGa Ratusan juta Rupiah|Ay0

    seger4 d4ftar kan diri and4 di #ionQQ# invite pin bb#58ab14f5

    BalasPadam
  4. mari bermain bersama kami di ION QQ
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    depo/wd minimal 15.000 tidak ada batasan maksimal wd,berapapun anda menang akan kami bayar,di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot)
    pin BB 58ab14f5.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "