Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kakak Dia Cakap Dia Hisap-Hisap Jari Ketika Tidur, Lepas Tu Dia Batuk-Batuk Seperti Tercekik

3 Jul 2017
2 ulasan

Sudah menjadi kebiasaan ramai ibu bapa diluar sana memakaikan anak-anak kecil aksesori untuk mencantikkan mereka terutamanya di hari perayaan.

Tetapi tahukah kita anak-anak kecil ini tidak tahu apa-apa lagi, macam-macam sebenarnya telah terjadi, pernah dilaporkan anak kecil meninggal kerana sesak nafas akibat tercekik 'headbands' ketika tidur, ada kanak-kanak terkena renjatan elektrik kerana loket rantai tangan terlalu panjang dan pelbagai lagi.

Terbaru, seorang ibu bernama Siti Shuada telah memuatnaik sebuah status di laman Facebooknya berkongsikan kisah di mana anak kecilnya tertelan cincin emas yang dipakaikan dijarinya.

Menurut beliau, anaknya itu telah menghisap jari ketika tidur, apa yang tidak disangka, rupanya dia telah tertelan cincin yang ada pada jarinya itu, jom baca perkongsian beliau.



Cincin dah berjaya dikeluarkan


Jadi, kisah ini jadikanlah pengajaran kepada semua ibu bapa diluar sana, anak-anak kita ni tak tahu apa-apa lagi, janganlah kerana hanya nak anak kecil cantik, pakaikan aksesori kecil kepada mereka, beringatlah sebelum terkena. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. mari coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5EE80AFE :D

    BalasPadam
  2. mari buruan yang jauh merapat, yang dekat silahkan daftar,mainkan dan menangkan hadiahnya, hanya di updatebetting

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "