Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Harga iPhone 8 Dijangka Akan Naik - Laporan

23 Jul 2017


NEW JERSEY  – Harga iPhone Pro atau juga dikenali sebagai iPhone 8 dijangka akan lebih mahal berbanding model-model sebelum ini.

Menurut portal berita CNBC yang memetik kenyataan JPMorgan berkata, purata harga jualan dianggarkan meningkat sebanyak $100 (RM428) menjadikannya AS$1,100 (RM 4,715) sebuah berbanding AS$1,000 sebelum ini.

Ini juga bermakna harga telefon pintar itu dijangka akan meningkat bagi jualan di Malaysia namun tidak dapat dipastikan berapa ratus ringgit.

JPMorgan berkata iPhone 8 akan dikeluarkan dalam kuantiti terhadap bagi keluaran kali pertama pada September ini sekaligus menolak beberapa pendapat bahawa pelancaran telefon terbaru keluaran Apple itu akan mengalami kelewatan sehingga Oktober dan Disember.

Kami tidak percaya jadual pengeluaran Apple berubah secara drastik dengan laporan kelewatan terkini tidak bercanggah dengan keputusan syarikat itu membuat kemunculan semula pada musim bunga ini.

Kami menjangkakan sedikit kelewatan pada September bagi Perkhidmatan Pengilangan Elektronik (EMS) bagi pengeluaran untuk model Pro dan pengelua­ran kemudiannya melonjak pada Oktober sekali gus membolehkan sasaran dicapai pada penghujung Oktober dan awal November,” katanya.

 Sumber: deccanchronicle.com
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Gabung yuk di F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Ini pin bbmnya 5ee80afe :D

    BalasPadam
  2. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. Swin888.blogspot.com
    Wechat / whatsapp
    013-302-6666 - Scr888 ( Cherry Love )
    - sky777 ( Animal paradise )
    - Greatwall 99 ( Safari )
    - Lucky palace ( Golf )
    - Joker 123 ( Thunder God )
    - Sky99 ( Three Kingdom )

    #welcome Bonus 30 %
    #Refer Bonus 20 %
    #Daily Bonus 10 %

    - IOS/ANDROID SEMUA DAPAT MAIN.
    - We are 24 Hour Operator Service.
    - 100% Trusted since 2015.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "