Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kalau Masih Lapar Nak Beraya, Jom Serang Rumah Terbuka Divo 15 Julai Ini

29 Jun 2017
Seperti biasa, semangat raya semakin luntur apabila sedikit demi sedikit orang ramai pulang semula ke bandar selepas pulang beraya di kampung.

Mungkin ada yang merasa puas dengan sambutan raya tahun ini, namun tak kurang juga yang masih belum puas-puas beraya di kampung. Mana taknya, baru dua tiga hari kat kampung dah kena pergi kerja balik.

Sama la kita.

Jadi apa nak buat kalau tak puas beraya? Apa lagi, kita serang rumah terbuka la! Selain dari rumah terbuka kawan-kawan, kita juga boleh makan puas-puas di Majlis rumah terbuka Kampung Raya yang dianjurkan oleh Divo di Divo@Damansara North pada 15 Julai ini yang akan bermula pada 6 petang hingga 9 malam.


Malah, Majlis rumah terbuka Kampung Raya ni lagi mengenyangkan dari rumah terbuka kawan-kawan sebab kita boleh makan pelbagai hidangan enak hari raya.

Antara hidangan-hidangan yang disediakan termasuklah:

Lemang + Rendang

Sate

Kuih Raya

Ayam Golek


Hah, kalau tak puas makan makanan raya, boleh makan sampai puas di Majlis rumah terbuka Kampung Raya. Lagi best, makanan-makanan panas di majlis ini dimasak secara live supaya feel raya tu kita boleh rasa kat sana.

Makan-makan masa raya takkan lengkap tanpa lagu-lagu raya klasik kan? Majlis rumah terbuka Kampung Raya juga akan diserikan dengan lagu-lagu klasik seperti lagu-lagu dari P. Ramlee yang akan didendangkan secara live oleh kugiran muzik.

Bukan itu sahaja, permainan-permainan tradisional juga turut disediakan bagi kanak-kanak mahu pun orang dewasa yang mahu bermain. Antaranya:

Congkak

Sepak Takraw

Gasing


Tebus Hadiah Misteri

Pada hari majlis nanti, jangan lupa untuk mendaftar di kaunter dan tunjukkan gambar yang tertera di laman Facebook Divo bagi menebus hadiah-hadiah misteri nanti.

Langkah pertama anda adalah kunjungi laman Facebook Divo di facebook.com/divothezizz. Like laman itu untuk kemaskini terkini Majlis rumah terbuka Kampung Raya dan banyak lagi pertandingan-pertandingan mini sempena raya ini.

Jadi jangan lupa sambung beraya pada 15 Julai ini di Divo@Damansara. Untuk memudahkan navigasi, catitkan alamat Divo@Damansara North iaitu Jalan PJU 10/1A, Damansara Damai, 47830 Petaling Jaya atau save sahaja pautan Waze ini.

Acara bermula dari jam 6 petang hingga 9 malam ya!

Teruskan Gema di Aidilfitri bersama Divo!
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 5 ulasan )

  1. Yuk daftarkan diri anda bersama kami DEWALOTTO
    minimal depo wd cuma 20 ribu..^_^

    BalasPadam
  2. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    BalasPadam
  3. mari di coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5-E-E-8-0-A-F-E :D

    BalasPadam
  4. Bandar Online yang di tunggu2 pelayanan memuaskan 24jam siap melayanin anda semua hanya ada di AREATOTO buruan jangan sampai ketinggalan

    BalasPadam
  5. ANDA MENANG KAMI SENANG yuk silahkan bermain bersama kami di ARENADOMINO permainan poker terbesar silahkan..

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "