Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Isu Nora Danish & Fasha Sandha: Pihak Penganjur Keluar Kenyataan Mohon Maaf

13 Mei 2017

Kuala Lumpur, 12 Mei - Penganjur acara 'Fenomena Aidilfitri 2017' sebentar tadi mengeluarkan kenyataan rasmi memohon maaf mengenai isu yang timbul melibatkan dua selebriti tanah air, Nora Danish dan Fasha Sandha.

Ketua Pegawai Eksekutif Glass Go Media Sdn Bhd, Amiruddin Rizuan Khairun Ali menerusi kenyataan memohon maaf itu berkata dia berjanji akan menyelesaikan isu tersebut dengan kedua-dua selebriti itu.

"Saya berharap agar kekhilafan ini dapat diteladani dengan baik dan akan mempastikan agar perkara sedemikian tidak lagi berulang dengan menambahbaik, meningkatkan, serta memperkemaskan lagi kualiti operasi kami,"

"Saya memohon maaf juga kerana situasi salah faham ini adalah berpunca daripada kekeliruan saya sendiri. Saya berjanji akan menyelesaikan perkara ini dengan Fasha Sandha dan Nora Danish sebaiknya." tulisnya.

Berikut adalah teks penuh kenyataan terbabit.

RESPONS GLASSGO MEDIA SDN. BHD. SELAKU PENGANJUR ACARA “FENOMENA AIDILFITRI 2017” BERHUBUNG KENYATAAN-KENYATAAN TERBUKA YANG DIPERKATA DAN SEDANG MENULAR DI LAMAN-LAMAN MEDIA SOSIAL YANG MENDAKWA BERLAKUNYA LAYANAN BURUK TERHADAP JEMPUTAN YANG HADIR.  

Venue : 10 Mei 2017 - DOUBLETREE HOTEL, KUALA LUMPUR

1. Selaku pihak penganjur yang bertanggungjawab menguruskan acara, saya bagi pihak Glass Go Media Sdn Bhd dengan ini mengemukakan kenyataan terbuka yang bertujuan memohon dengan hormatnya, kemaafan secara terbuka daripada semua pihak dan para peminat, samada secara langsung atau tidak langsung, telah tersentuh hati akibat daripada dakwaan telah menerima layanan kurang baik semasa menghadiri acara tersebut.

2. Oleh itu, perkara tersebut adalah diharap dapat diselesaikan dengan baik melalui ketelusan kenyataan serta kemaafan yang terbuka bagi menjaga serta memelihara nama-nama baik kesemua pihak yang terlibat.

3. Dalam suasana penuh hikmah ini juga, saya  menyatakan rasa amat kesal terhadap perkara yang tidak diingini itu berlaku. Dengan rendah hati saya juga memohon agar hal-hal perkara itu tidak lagi diperpanjangkan kerana tidak akan mendatangkan manfaat mahupun kebaikan sekiranya situasi yang berupa tuduh-menuduh dibiarkan.

4. Saya berharap agar kekhilafan ini dapat diteladani dengan baik dan akan mempastikan agar perkara sedemikian tidak lagi berulang dengan menambahbaik, meningkatkan, serta memperkemaskan lagi kualiti operasi kami.

5. Saya memohon maaf juga kerana situasi salah faham ini adalah berpunca daripada kekeliruan saya sendiri. Saya berjanji akan menyelesaikan perkara ini dengan Fasha Sandha dan Nora Danish sebaiknya.

AMIRUDDIN RIZUAN KHAIRUN ALI
Ketua Pegawai Eksekutif
Glass Go Media Sdn Bhd
12 Mei 2017
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. bosen dengan game yang itu - itu ajaa...
    gabung di dewalotto^info

    BalasPadam
  2. Gabung Di Sini Bersama Kami Di kelinci99.com Dapatkan Freechip 5000 Setiap Hari NYa.....

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "