Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(VIDEO) Sedih, Lelaki Ini Cipta Lagu Untuk Luah Rasa Sedih Dan Penghormatan Selepas Kucing Kesayangannya Mati

17 Apr 2017
No Comment

Setiap antara kita sudah pasti mempunyai sesuatu yang kita sayang selain sesama manusia, tidak kiralah apa pun, haiwan peliaharaan, kereta, motor dan sebagainya.

Bagi pencinta kucing, haiwan manja berkenaan sememangnya memberikan sesuatu yang bermakna kepada mereka, haiwan ini bagi mereka selalu menjadi peneman ketika suka dan duka, kadang-kadang ketika sedih haiwan inilehs ebagai penghibur.

Bagi seorang lelaki bernama Bon Raizu Fiqry, kehilangan seekor kucing kesayangan sungguh membuatkan dia dan isteri rasa kehilangan walaupun mempunyai beberapa kucing lain.

Bagi mereka, setiap kucing yang dipelihara mempunyai kasih sayang tersendiri, dia telah memelihara kucing kampung bernama Bobot, Konen, Kanen, Pika dan Momot.


Namun, beberapa hari lalu, Konen telah jatuh sakit dan mati, pemergiaan Konen ini sungguh meninggalkan kesan kepada mereka sehinggakan perasaan itu diluahkan dalam sebuah lagu yang diciptakan khas.


Sedihkan? beliau sering memuatnaik pelbagai video kelaman Facebooknya memaparkan kucing-kucing peliharaan beliau dan isteri, mereka begitu rapat dengan haiwan berkenaan menyebabkan kehilangan Konen amat dirasai.

Jom lihat aksi-aksi sebelum Konen pergi buat selamanya.





Konen hanya kucing baka kampung, bukan baka mahal, tapi...


Macamman Konen boleh mati?



SELAMAT DATANG KANIN..Pemergiaan Konen akhirnya diganti dengan hadirnya Kanin


- Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "