Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

[Gambar] Dahulu Rumah Lelong, Kini Menjadi Rumah Idaman, Pengubahsuaian Ini Boleh Jadi Rujukan Buat Mereka Yang Ingin Ubahsuai Rumah

16 Apr 2017
One Comment

Rumah lelong bukanlah perkara asing buat kebanyakan orang, ini kerana ada di antara kita yang lebih menggemari membeli rumah lelong berbanding dengan rumah yang baharu, kerana nilainya yang dilihat lebih rendah berbanding harga pasaran.

Namun begitu, ada di antara rumah lelong yang perlukan pengubahsuaian yang besar, oleh kerana keadaan rumah tersebut, atau untuk menjadikannya lebih selesa didiami.

Dalam membuat transformasi rumah ini, ianya sudah pasti mengambil masa yang lama, tapi, penantian tersebut tidak akan sia-sia apabila melihat hasilnya. Saudara Azizul Azli Ahmad telah kongsikan pengubahsuaian rumah lelong ini.

Mari kita lihat akan perubahan yang kita boleh lakukan untuk sesebuah rumah ini.


DARI LELONG JADI RUMAH IDAMAN

Kediaman ini asalnya dilelong, dibeli kembali dan direkabentuk kembali oleh bekas pelajar pintar saya Muhd Arif Abd Latif.

Sejak zaman pelajar karyanya cemerlang, bila kerja dia lebih gemilang. Lelaki tak bujang ini juga mula menjadi pelabur hartanah yang kacak dan bijak.

Keadaan rumah sebelum proses pengubahsuaian.





Tampak berbeza selepas diberi sentuhan pengubahsuaian.









Rumah lelong ada dimana mana, berani mencuba jika ilmu penuh didada.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "