Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Foto) Pelajar Perempuan Menang RM2,800 Selepas Masuk Pertandingan Rumah Paling Kotor di UK

27 Apr 2017


Tak dapat dinafikan, rumah pelajar; terutamanya pelajar universiti; sangat tidak kemas. Namun rumah seorang pelajar perempuan di UK dinobatkan pemenang rumah paling kotor di negara itu.

Pelajar terbabit 'dianugerahkan' pencapaian itu selepas bapa disuruh masuk ke dalam pertandingan terbabit.

Rumah yang diduduki oleh pelajar berusia 19 itu bersama lima kawannya memenangi hati juri untuk menjadi juara pertandingan terbabit.

Foto rumah berkenaan yang dikongsi memaparkan bagaimana bersepahnya rumah itu - termasuk timbunan kotak pizza, tong sampah yang melimpah ruah serta bahagian dapur yang cukup kotor.

Brittani, dari Longlevens, Gloucestershire, berkata bapanya terperasan dengan kewujudan pertandingan seumpama itu wujud kemudian menghantar pautan kepadanya sebagai bahan lawak sahaja.

"Dia berikan saya pautan ke artikel sebagai bahan lawak sahaja kerana dia tahu saya dan rakan serumah memang bukan jenis yang pengemas.

"Saya memasukinya (pertandingan itu) dengan memuatnaik gambar kotor kami yang kotor dan saya sangat gembira kerana mengambil bahagian"

Tapi kenapa pelajar itu gembira? Ia adalah kerana dia berjaya memenangi hadiah utama £500 (RM2,800) pertandingan yang dijalankan oleh web-blinds.com itu.

Dan ini foto-foto yang berjaya memenangi hati juri:









Sumber: Metro.co.uk
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "