Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video & Gambar) Orang Ramai 'Serbu' Geleria@Kotaraya Untuk Permohonan Dapatkan Rumah Impian Sultan Ibrahim

22 Mac 2017
No Comment

Sehingga tengah hari ini, ribuan orang ramai telah membanjiri pusat beli belah Galleria@Kotaraya, Johor Bharu untuk membuat permohonan mendapatkan Rumah Impian Bangsa Johor Yayasan Sultan Ibrahim.

Jalan sekitar pusat membeli belah berkenaan dilaporkan sesak teruk di mana rata-rata mereka yang datang tidak mahu melepaskan peluang menyaksikan dan mendaftar bagi mendapatkan rumah berkenaan, difahamkan juga seawal 8 pagi orang ramai sudah berkumpul di hadapan ruang legar utama pusat membeli belah berkenaan.



Majlis prapelancaran Rumah Impian Sultan Ibrahim akan disempurnakan oleh Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar kira-kira jam 5 petang ini dan menurut pihak berkuasa kedaan trafik akan bertambah apabila bilangan pengunjung juga dijangka bertambah.

Rumah impian tersebut akan ditawarkan kepada rakyat Johor pada harga di bawah RM100,000 oleh Sultan Ibrahim dimana Baginda menyatakan sanggup untuk menanggung sebarang kerugian yang bakal dialaminya.

Untuk mereka yang tidak berkesempatan datang ke sini, boleh membuat permohonan secara atas talian di www.yayasansultanibrahim.org.my bermula jam 5 petang ini. - Siakapkeli.my








Kredit gambar: Saya Orang JohorMohd Nabil Putra
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "