Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Media Antarabangsa Mula Tayang Video Detik Kim Jong-nam Diserang Dua Wanita Di KLIA Sebelum Rebah Di Klinik

20 Feb 2017
No Comment

KUALA LUMPUR: Media antarabangsa sejak semalam telah menayangkan sebuah video yang memaparkan kejadian pembunuhan abang pemimpin Korea Utara, Kim Jong-nam, di kawasan aras pelepasan, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur 2 (klia2), lapor Berita Harian.

Berdasarkan rakaman video yang berdurasi tiga minit dan tiga saat itu, mangsa dilihat telah ebrjalan seorang diri sebelum dihampiri oleh dua orang wanita yang ditahan iaitu wanita warga Vietnam dan Indonesia di mana mereka telah mencekik dan menekap sesuatu dimuka Jong-nam sebelum kedua-duanya dirakam meninggalkan mangsa.

Semasa Jong-nam dilihat berjalan menuju ke kios daftar masuk layan diri dua wanita berkenaan telah menekap muka Jong-nam menggunakan kain di mana mereka hanya memerlukan masa kira-kira 2.33 saat sahaja sebelum meninggalkan mangsa.

Selepas diserang, Jong-nam cuba mendapatkan bantuan dan dilihat bertanya kepada seorang wanita sebelum dibawa kepada anggota polis bertugas.

Pihak polis yang menerima laporan beliau telah diserang dengan cara diserkup dipercayai menggunakan kain telah mengiringinya ke sebuah klinik untuk mendapatkan rawatan atau pemeriksaan.

Pada durasi minit ke 2:35, Jong-nam memasuki premis klinik berkenaan. Selepas itu, beliau dipercayai rebah sebelum diusung masuk ke dalam bilik rawatan. - Siakapkeli.my


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "