Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video & Gambar) Deretan 8 Kedai Di Kea Farm, Cameron Highland Musnah Terbakar

20 Jan 2017
One Comment

Cameron Highlands: Lapan kedai di kawasan membeli belah popular, Kea Farm, Brinchang, dilaporkan musnah dalam kebakaran, tengah malam tadi, lapor Harian Metro.

Kejadian yang belaku kira-kira jam 12.45 tengah malam itu memusnahkan deretan lapan kedai yang termasuk sebuah restoran, kedai menjual buah dan kedai menjual cenderamata.


Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Cameron Highlands, Muhamad Haziq Hazmi berkata, selepas menerima panggilan kecemasan, pihaknya telah bergegas ke lokasi kejadian berjaya mengawal kebakaran itu dari merebak.

"Pihak kami telah mencuba sedaya upaya mengawal kebakaran itu daripada merebak dan tindakan pantas dilakukan menyelamatkan 40 kedai yang berada berdekatan kedai itu."

"Siasatan dan punca kebakaran masih dalam siasatan dan dijangka mengambil masa 14 hari manakala nilai kerugian dianggarkan RM500,000.

"Operasi ditamatkan pada 7 pagi tadi selepas keseluruhan kebakaran berjaya dipadamkan," katanya ketika dihubungi.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Cameron Highlands, Deputi Superintendan Hasadid A Hamid mengesahkan kejadian dan punca kejadian masih dalam siasatan.

Tiada kemalangan jiwa atau kecederaan yang dilaporkan setakat ini. - Siakapkeli.my





Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "