Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Biarlah Polis Lakukan Kerja Mereka. Saya Hanya Pemuda yang Mencari Rezeki dengan Memandu Lori" - Mangsa

20 Jan 2017


Kuala Lumpur: Selepas dibelasah teruk oleh sekumpulan lelaki di kawasan sebuah kondominium di sini, pemandu lori menerima 13 jahitan bermula dari bawah telinga hingga leher.

Lelaki yang hanya mahu dikenali sebagai Izhar, 25, berkata dia tidak menyangka diperlakukan sehingga sedemikian rupa.

Saya tidak berdendam walaupun mereka tergamak membelasah saya sedemikian rupa,” kata selepas terlanggar kereta milik lelaki bergelar Datuk Sabtu lalu.

Menceritakan semula kejadian yang berlaku kira-kira jam 2 petang itu, Izhar berkata dia cuba untuk keluar dari kawasan tersebut.

Selesai menghantar barang di situ, saya terus ke lori untuk keluar daripada tempat parkir. Namun ketika itu saya tidak menyedari sebuah kereta diparkir terlalu hampir dengan lori saya.

Akibatnya saya terlanggar bahagian depan kereta terbabit sekali gus mencetuskan kemarahan pemandunya. Selepas itu saya dipukul bertubi-tubi oleh beberapa lelaki di situ,” katanya.

Izhar kemudian dibawa ke hospital berhampiran oleh rakannya.

Biarlah polis melakukan kerja mereka. Saya pun bukan siapa-siapa, hanya pemuda yang mencari rezeki dengan memandu lori,” katanya sebagaimana lapor Harian Metro.

Sumber: Harian Metro
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "