Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Menangi Asus Zenfone 3 Max Bersama TurboGel, Cuma Like, Komen Dan Share

7 Dis 2016
2 ulasan

Berita baik untuk pengikut page Siakap Keli, pihak Bionix Labs telah menawarkan kepada beberapa pelanggan bertuah untuk memenangi sebuah smartphone Asus Zenfone 3 Max dan 5 orang pelanggan bertuah akan diberikan sebotol produk mereka iaitu Turbogel.

Untuk memenangi hadiah ini,

1. Share artikel ini di laman Facebook milik anda.

2. Baca artikel Siakap Keli mengenai TurboGel Mango dan Like Page Turbogel sebagai syarat utama melayakkan anda.

3. Jawab soalan yang diberikan diruangan komen Peraduan TurboGel, selesai menjawab sila share post peraduan.

Kenali TurboGel Mango,


TurboGel adalah gel sapuan peningkatan prestasi dan kesihatan lelaki yang diperbuat daripada gabungan herba dan bahan semulajadi sebagai bahan aktifnya. Antara bahan utama didalam kandungan TurboGel adalahMaca, Gambir Sarawak, Ginseng, Puereria Mirifica, Puereria Lobata, Cat Claws, Aloe Vera dan Perasa Mango.

Bagaimana dengan mengamalkan penggunaan TurboGel ini dapat membantu meningkatkan prestasi lelaki? Ianya dapat meningkatkan kualiti hubungan kelamin dengan memberi kesan kepada peningkatan kesihatan organ kelelakian penggunanya.

Ramai kaum lelaki mempunyai masalah dimana saiz kelamin tidak mengembang sepenuhnya semasa hubungan kelamin, Otot kelamin yang lemah dan tidak kurang juga ramai yang mengidap penyakit kencing manis dan darah tinggi yang secara tidak langsungnya menyempitkan saluran darah dibahagian alat kelamin.

Maca dan Ginseng adalah antara bahan dimana dipercayai dapat membantu melancarkan peredaran darah dibahagian alat kelamin lelaki. Apabila peredaran darah dibahagian kelamin lelaki menjadi lancar, saiz alat kelamin akan bertambah besar dan mengembang secara maksimum semasa hubungan kelamin.

Disamping itu kedua-dua bahan ini juga dipercayai dapat meningkatkan libido, dan membantu meningkatkan kesuburan.

Puereria Mirifica dan Puereria Lobata juga sangat terkenal penggunaannya didalam produk membesarkan saiz payudara. Produk kami adalah yang "PERTAMA" menggunakan dua bahan ini untuk membesarkan saiz alat kelamin penggunanya.

Cat's claw pula adalah sejenis tumbuhan yang mempunyai potensi merawat antaranya menghentikan pertumbuhan sel kanser, menggalakkan penyembuhan luka, meningkatkan imunisasi dan mencegah jangkitan virus dan kulat dibahagian alat kelamin lelaki.

Gambir Sarawak dipercayai dapat mengurangkan sensitiviti dibahagian zakar semasa hubungan kelamin dan dapat melanjutkan tempoh ejakulasi dan seteretusnya menyelesaikan masalah ejakulasi pra-matang. Manakala Aloe Vera adalah antara bahan semulajadi untuk menyembuhkan pelbagai masalah kulit, melembabkan kulit dan menggalakkan kebersihan dibahagian zakar.


TurboGel adalah formula revolusi pertama didunia berperisa Mango dan selamat untuk dikonsum. Dengan ini, dapat menambahkan dan memaksimumkan hubungan kelamin dimana pasangan dapat menikmati rasa Mango yang enak.

TurboGel juga adalah sebuah formula yang selamat dimana tidak mengandungi sebarang bahan terlarang atau anaesthetic (bahan pengebas) dimana bahan seumpama ini hanya memberi kesan kebas pada alat kelami dan mengurangkan deria rasa bagi tujuan melambatkan ereksi.

Penggunaan bahan pengebas ini lambat laun akan meninggalkan kesan kepada sistem saraf alat kelamin anda dan merosakkan deria rasa dibahagian alat kelamin secara perlahan dan meningkat teruk setelah penggunaan yang agak lama. TurboGel juga telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan dengan no Kelulusan NOT161100893K.

TurboGel juga adalah produk yang berkualiti tinggi dengan penggunaan bahan-bahan yang berkhasiat tinggi, pembungkusan yang juga berkualiti tinggi serta dikeluarkan oleh Pengilang yang diiktiraf GMP (Amalan Pengilangan Baik). Disamping itu ianya juga diiktiraf Halal.

Ingin memenangi Telefon Bimbit jenama (Asus Zenfone 3 Max) bersertaTurboGel Mango? Jangan lupa ikuti langkah-langkah diatas untuk menyertai peraduan TurboGel Mango oleh Bionix Labs!

Mana tau rezeki dapat menang handphone, cuba la. Tak sampai beberapa minit pun..

Untuk yang berminat mencuba dan membeli, boleh didapati di page TurboGel, Cawangan Kedai PT Widuri  dan Ayu Nirwana. Info stockist dan agen juga ada di page TurboGel.

Pihak TurboGel juga mencari mereka yang berminat untuk mencari pengedar.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini

    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 7 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandar
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) | pin bb : 58cd292c

    BalasPadam

  2. Yuk daftarkan diri anda bersama kami di k.e.l.i.n.c.i.99 ya..
    Di Add Ya kontak 2.B.1.E.7.B.8.4...
    ada CS ANGELNA yang cantik...
    dapatkan freechip 5000 setiap hari nya..

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "