Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

[Video] Dalam Hanya 2 Jam, Anda Sudah Boleh Menghilangkan Kesan Retak Pada Cermin Kereta, Ikuti Tip Ini Untuk Melakukannya

20 Nov 2016
3 ulasan

Bila mana memandu di jalan yang tidak rata, atau berbatu, mahu pun ketika mengekori di belakang lori yang membawa muatan batu kecil, sudah pasti ianya sedikit merisaukan, khuatir jika terdapat batu yang jatuh dan terkena cermin hadapan kereta.

Perkara sebegini bukanlah asing bagi pengguna jalan raya, mungkin setiap dari anda pernah mengalami perkara sebegini, paling kurang sekali. Dan, bila berlaku, mulalah memikirkan untuk tukar cermin dengan segera, kerana takut akan pecah berderai, serta tidak mahu retakan tersebut menggangu pemanduan.

Alternatif yang diambil adalah dengan membawa ke bengkel untuk menukar dengan yang baru, kerana risau perkara yang tidak diingini berlaku. Tetapi, ramai yang tidak tahu, cermin kereta yang retak, masih boleh dibaiki, tanpa perlu mengeluarkan kos yang banyak, atau 'claim' insurans.

Dengan hanya menggunakan peralatan dan barang yang mudah untuk didapati dari kedai perkakas, anda sudah boleh menghilangkan retakan yang ada pada cermin hadapan kereta anda, hanya dalam masa 2 jam sahaja, jom ikuti langkahnya menerusi video di bawah.


- Siakap Keli

BACA: [Video] Bagaimana Untuk Melepaskan Diri Dari Kereta Yang Ditenggelami Air, Ikuti Langkah Ini Anda Boleh Menyelamatkan Diri Dan Orang Tersayang

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. Tips yang bagus yang dapat jimatkan wang pengguna yang semakin tinggi kos hidup sekarang.

    BalasPadam
  2. cara yeng terbaik sabagai langkah penjimatan

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "