Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tonton & Muat Naik Video di Facebook, YouTube, Twitter Tanpa Had & Tanpa Caj Data & Percuma Dengan Video-Onz

26 Sep 2016


KUALA LUMPUR – KUALA LUMPUR – Syarikat telekomunikasi U Mobile baru-baru ini mengumumkan perkhidmatan streaming video tanpa had untuk pelanggannya menerusi Video-Onz di 21 platform rakan perkhidmatan video terkemuka termasuklah YouTube, HyppTV Everywhere, iflix, Netflix, tonton, Facebook, Twitter dan berbagai lagi.

Inovasi ini dilihat sebagai salah satu cara U Mobile mengembirakan pelanggan mereka di ketika quota data internet dilihat satu 'harta' berharga bagi pengguna telefon pintar yang suka melayari internet.

Tonton video tanpa had di Facebook, Twitter, YouTube & lain-lain

Sekiranya anda pengguna Facebook, anda sudah tentu tahu bahawa video-video di Facebook akan dimainkan secara automatik di saat ia terpapar di mata anda. Disaat itu, kita akan mula menggelabah untuk menekan pause supaya video-video itu tidak menelan data internet kita yang bernilai.

Tetapi, jika anda menggunakan Video-Onz, perkara itu tidak akan menjadi masalah lagi kerana Video-Onzmenawarkan streaming video secara percuma di Facebook. Ini bermakna anda boleh menonton berbilion-bilion video-video yang dimuat naik ke Facebook secara percuma tanpa had.


Bagaimana pula jika anda ingin menonton video di Twitter dan YouTube? Jangan risau kerana Video-Onzturut menawarkan streaming percuma video di Twitter dan YouTube yang mana termasuk dalam 21 platform rakan perkhidmatan video Video-Onz.




Muat naik video juga tiada had & caj

Bukan setakat menonton, Video-Onz juga tidak akan mengenakan sebarang caj data kepada pelanggan ketika memuat naik video termasuklah membuat live di Facebook atau memuat naik video di Twitter.

Anda boleh memuat naik video di Facebook yang berdurasi berjam-jam lamanya tanpa sebarang caj data dan tanpa risau dikenakan caj-caj yang terselindung. Apa yang menjadi penghalang cuma kekuatan bateri telefon pintar anda untuk merekod video yang panjang.

Cuba bayangkan anda ternampak satu insiden luar biasa berlaku dan ingin memuat naik video kejadian itu di Facebook secara live. Dengan Video-Onz, anda boleh memuat naik tanpa risau streaming video itu akan terhenti hanya kerana anda kehabisan quota.

Ini adalah kesemua 21 rakan perkhidmatan video Video-Onz:


U Mobile juga akan terus menambah rakan perkhidmatan video bagi Video-Onz dari masa ke masa. Dalam masa beberapa bulan Video-Onz diperkenalkan, U Mobile berjaya menambah rakan perkhidmatan videonya kepada 21 berbanding dengan 11 pada awal Video-Onz diperkenalkan.

Bagi yang ingin mengetahui lanjut tentang U Mobile Video-Onz, boleh layari laman web U Mobile.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "