Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Selepas Banyak 'Sejarah Hitam', Akhirnya Jumpa Produk Paling Sesuai : Wanita ini Kongsi Produk Kosmetik Yang Paling Sesuai Dengannya

30 Sep 2016
No Comment

28 Sep - Dengan lambakan produk-produk kosmetik dalam negara kini, pengguna menjadi semakin keliru untuk memilih produk mana yang patut digunakan mereka.

Malah, banyak juga produk yang tidak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM) yang dijual dan ia jelas boleh merisikokan pembeli jika digunakan.

Lebih teruk, ada juga barang kosmetik yang diperoleh dari negara jiran dan dijenamakan semula di negara ini tanpa mendapat kelulusan dari KKM seterusnya mengabaikan kandungan didalam produk tersebut.

Sebelum ini juga pernah viral beberapa kes pengguna produk kosmetik yang mana muka mereka mejadi korban akibat penggunaan produk kosmetik yang tidak sesuai dengan wajah mereka.

Disebabkan itu, terdetik rassa curiga di hati seorang pengguna produk kosmetik yang dikenali sebagai Wani dengan produk Deeja Cosmetic kerana dia 'pernah ada sejarah hitam' dengan beberapa produk kosmetik lain sebelum ini.

"Mula- mula diperkenalkan dengan Deeja Cosmetic terdetik juga rasa bimbang, maklumlah dah ada sejarah.

"Tapi tak apa, ikuti dulu perkembangannya, pernah dilancarkan secara rasmi, disahkan sendiri pemiliknya melalui sidang khas selain kerap kali mendengar hebahan mengenainya di corong- corong radio menambah keyakinan.

"Tapi tak cukup setakat itu, siasat lagi statusnya, adakah diluluskan KKM dan bagaimana jaminan keselamatannya.", tulis Wani menerusi satu perkongsian kepada Siakapkeli.

Tambah Wani, selepas dia berpuas hati dengan tahap keselamatan produk Deeja Cosmetic, dia terus nekad untuk mencuba produk itu dengan yakin dan hasilnya amat memberangsangkan.

"Masa berlalu, hari demi hari kulit dirasakan lebih segar, tona lebih sekata dan gebu. Rupa- ripanya Deeja Cosmetic ini mengandungi banyak bahan semulajadi yang terbaik.

"Harganya juga tidak mahal dan mampu dimiliki. Bukan itu sahaja ia juga berstatus Halal dan dihasilkan di kilang bertaraf GMP.. bukan timbang kilo ya.. DEEJA COSMETIC mmg terbaikk", tulis Wani.

Bagi yang berminat dengan Deeja Cosmetic, boleh melayari Facebook mereka di https://www.facebook.com/deejacosmeticofficial/, atau menghubungi nombor 019 694 5950.




Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "