Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Apabila Emma & Chacha Maembong Buang Makeup Buat Pertama Kali Di Depan Kamera OPPO F1s

26 Sep 2016
Wanita dan mekap tidak dapat dipisahkan, lebih-lebih lagi jika wanita itu bergelar selebriti.

Apabila berhadapan dengan umum atau sedang melakonkan watak, selebriti-selebriti ini akan sentiasa berada dalam mekap supaya kena dengan karakter yang dibawa.

Disebabkan itu, gambar-gambar artis tanpa mekap sangat jarang ditemui dan mereka ini akan sentiasa kelihatan cantik.

Tetapi, Emma Maembong dan Chacha Maembong dengan berani membuang mekap mereka dan selfie menggunakan OPPO F1s bagi menunjukkan biarpun tanpa mekap, wajah-wajah di dalam foto yang diambil mengunakan telefon tersebut akan sentiasa tampak semula jadi cantik.

Di sini kami ingin menunjukkan perbezaan antara Phone A dan OPPO F1s, Lihat sahaja perbezaan gamba Emma Maembong apabila selfie menggunakan Phone A dan OPPO F1s, dengan kamera hadapan berukuran 16MP dan ciri Beautify 4.0, Emma tampil lebih cantik dan jelas.

Perbezaan Selfie makeup Menggunakan Phone A dan OPPO F1s

Lihat sahaja perbezaan gambar selfie Chacha Maembong, dengan keadaan cahaya yang sama, gambar selfie chacha lebih cerah dan cantik dengan OPPO F1s.


Perbezaan Selfie makeup Menggunakan Phone A dan OPPO F1s


Emma dan Chacha Maembong Buang Makeup Pertama Kali Dan Selfie Menggunakan OPPO F1s. 

Bagi yang gembar mengambil gambar selfie tetapi tidak gemar menghabiskan masa untuk mengenakan mekap yang sempurna di wajah, bolehlah mengikut jejak Emma dan Chacha yang menggunakan OPPO F1s untuk bergambar, dengan Kamera hadapan 16MP selfie anda pasti tampak menarik dan jelas.

Ini perbezaan antara gambar selfie Emma dan chacha tanpa makeup yang diambil dengan Phone A dan OPPO F1s, lihat sahaja bertapa flawlessnya emma dan Chacha apabila selfie menggunakan fungsi beautify fair tahap 4  yang terdapat di OPPO F1s.


Perbezaan Selfie tanpa makeup Menggunakan Phone A dan OPPO F1s


Perbezaan Selfie tanpa makeup menggunakan Phone A dan OPPO F1s


Selain itu, minat yang mendalam terhadap animasi jepun, Runa atau dikenali sebagai Ru_Na_Moon di laman instagramnya, di minta untuk menangalkan makeup dan selfie menggunakan OPPO F1s, beautify mode tahap ke – 3 ternyata Runa masih lagi tampak menarik tanpa makeup.

Kami meminta Runa supaya selfie sebelum dengan menggunakan Phone A dan selepas menanggalkan makeup dengan OPPO F1s, Runa masih lagi tampak semula jadi menarik walaupun sudah menanggalkan makeupnya.


Perbezaan Selfietanpa makeup Menggunakan Phone A dan OPPO F1s

Untuk korang yang ingin memenangi OPPO F1s dengan hanya selfie tanpa makeup, boleh join contest #NaturalSelfie dan sila layari laman web di http://www.oppomalaysia.com.my/NaturalSelfie/ untuk keterangan lanjut.

Anda bukan sahaja berpeluang untuk memenangi OPPO F1s, tetapi banyak lagi hadiah – hadiah yang menarik menanti anda. Jangan lupa sertai peraduan #NaturalSelfie ini.


Lihat Sini : http://www.oppomalaysia.com.my/NaturalSelfie/

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "