Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Sesi Ramah Mesra Bersama Duta Pakar Selfie Anda Ayda Jebat Dan Dengan Tempahan Awal OPPO F1s Anda Berpeluang berjumpa Dengan Saharul Ridzwan.

15 Ogo 2016


Kepada semua peminat Ayda Jebat kini anda boleh berjumpa dengan Ayda Jebat pada 21 Ogos 2016 di Mid Valley pada pukul 3.00 petang, Ia adalah sempena roadshow kali pertama OPPO F1s di Mid Valley. Roadshow ini akan berlangsung selama dua hari iaitu 20 dan 21 Ogos. Jadi kalau anda mahu berjumpa atau selfie bersama Ayda Jebat ini adalah masanya untuk memeriahkan lagi Roadshow Kali pertama OPPO F1s. Selain dari itu Ayda juga akan membuat persembahan untuk lagunya ‘Pencuri Hati’. 



OPPO F1s adalah telefon pintar terbaru keluaran OPPO yang mensasarkan golongan yang mementingkan selfie yang sempurna. Anda tidak perlu aplikasi lain untuk mendapatkan selfie yang sempurna, dengan kamera hadapan 16MP dan fungsi various filter, anda boleh  pilih untuk dapatkan selfie yang lebih menarik. 


Sama seperti generasi F1 sebelumnya, OPPO F1s menitikberatkan kualiti kamera terutamanya kamera selfie. Tapi OPPO F1s tampil dengan penambahbaikan kamera hadapan 16MP dan enjin 4.0 Beautify. Lihat sahaja selfie Ayda Jebat menggunakan kamere depan OPPO F1s yang mempunyai 16MP dan enjin 4.0 beautify


Tempah Awal OPPO F1s & Berpeluang Bertemu Saharul Ridzuan 

Peluang bertemu artis amatlah jarang untuk diperoleh, apatah lagi dengan artis-artis yang sedang naik kerana jadual mereka yang teramat padat dengan shooting di sana sini. Sedangkan di tempat awam pun susah untuk ditemui, nak datang rumah lagi la payah.

Tapi kali ini, ada seorang artis itu akan bekerja sebagai 'posmen' untuk menghantar telefon ke rumah pelanggan OPPO F1s terpilih yang membuat tempahan awal telefon pintar terbaru keluaran OPPO itu.

Selebriti tempatan, Saharul Ridzwan akan mengambil tugas sebagai 'posmen' untuk menghantar sendiri OPPO F1s ke muka pintu penempah yang terpilih.

Saharul Ridzwan

Dengan hanya membuat tempahan awal menerusi laman web www.oppostore.com.my/F1s_preorder/, anda mungkin berpeluang untuk menerima sendiri telefon OPPO F1s menerusi tangan Saharul Ridzuan.


Tempahan awal akan berakhir pada 19 Ogos 2016.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "