Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Senjata Rahsia Selfie Nora Danish

12 Ogo 2016
No Comment


Selepas kejayaan telefon pintar OPPO F1, syarikat pengeluar telefon pintar, OPPO, kini kembali dengan telefon pintar terbaru mereka, OPPO F1s.

OPPO F1s dilihat sebagai 'pewaris' kepada OPPO F1 yang ditujukan kepada pengguna-pengguna yang gemar berselfie.

Namun OPPO F1s tidak datang dengan sekadar pembaharuan pada nama sahaja, malah ia datang dengan pembaharuan pada spesifikasi telefon terutamanya di bahagian kamera depan.

Kamera depan 16MP Dengan 4.0 Beautify. 

OPPO F1s dilengkapi dengan 16MP kamera hadapan, jauh berbeza dengan OPPO F1 yang hanya dilengkapi dengan kamera hadapan 8MP.

Selain itu, kamera OPPO F1s juga ditambah dengan enjin Beautify 4.0, yang merupakan tambah baik dari enjin Beautify 2.0 yang dilengkapkan di dalam OPPO F1 sebelum ini.

Beautify mode level ke-empat

Dengan kamera hadapan yang lebih besar dan enjin Beautify yang telah dipertingkatkan, OPPO F1s akan memberi lebih kualiti pada gambar selfie. Jika perlukan gambar selfie yang lebih flawless dan menarik, anda boleh mengaktifkan 7 tahap beautifikasi dari fair kepada Rosy yang ada di dalam kamera OPPO F1s. Menarikkan? Jadi lepas ni anda semua boleh cantik seperti Nora Danish.


Selain itu, OPPO F1s jugak didatangi dengan various filter mode, yang memboleh kan anda mendapatkan selfie yang sempura cantik seperti Nora Danish. Dengan OPPO F1s korang tak perlu untuk edit gambar selfie sebelum post ke social media, Aktif kan various filter mode dan selfie, terus dapat gamba menarik seperti Nora Danish!

Touch Access secepat 0.22 saat

OPPO F1s juga didatangkan dengan ciri 'Touch Access' untuk membuka telefon. Pengguna hanya perlu meletakkan jari pada butang home di bahagian OPPO F1s dan telefon itu akan terbuka secara automatik.

Bagi yang belum tahu, ciri ini mengidentifikasi penggunanya menggunakan cap jari. Jadi, orang lain tidak akan dapat membuka telefon OPPO F1s ini dengan jari mereka.




Buka aplikasi dengan Jari Jemari

OPPO F1s juga turut hadir dengan satu ciri baru, iaitu ciri membuka aplikasi dengan cap jari yang berlainan.

Pengguna OPPO F1 boleh menetapkan aplikasi apa yang akan dibuka jika jari-jari tertentu disentuh pada butang home OPPO F1s tersebut.

Seperti contoh, jika jari tengah ditetapkan untuk membuka facebook, pengguna hanya perlu menyentuh butang home dengan jari hantu untuk membuka facebook.



Cuma berharga lebih sedikit dari Oppo F1

OPPO F1s kini boleh didapatkan secara tempahan awal di http://www.oppostore.com.my/F1s_preorder/ dengan harga RM 1,198.00. Jika anda melakukan tempahan awal sekarang, kemungkinan besar ada artis kegemaran anda yang akan datang sendiri ke rumah dan hantar OPPO F1s ke tangan anda. Bestkan? Tarikh tempahan awal dibuka sehingga 19 Ogos 2016.

Untuk maklumat lanjut tentang kehebatan OPPO F1s ini, anda boleh layari Facebook Oppo Malaysia dan Instagram @oppomalaysia.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "