Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Jiran Kejam, Sumpit Kucing Yang Masuk Kawasan Rumahnya Dengan Besi Karat

28 Apr 2016
2 ulasan

Kejam, itu adalah antara kata yang boleh digambarkan dengan tindakan seorang lelaki yang bertindak menyumpit kucing peliharaan jirannya dengan besi berkarat apabila haiwan berkenaan memasuki kawasan rumahnya.

Kejadian ini dimuatnaik ke laman Facebook oleh pemilik kucing bernama  Rayyen Khalis, di mana menurut beliau, ketika balik daripada kerja dia terlihat kucing miliknya terdapat besi karat yang dipercayai damak sumpit yang digunakan jirannya.


Menurut beliau lagi, kejadian berkenaan merupakan kali kedua berlaku di mana ia dilakukan oleh seeorang lelaki yang mempunyai tiga orang anak.

"Saya sudah pergi ke rumah dia, tapi apabila saya panggil dia tidak keluar, pagi tadi saya cuba hendak paggil jiran saya itu lagi, tapi tak boleh kerana dia lepaskan anjing dia di luar pagar rumahnya."

"Apakah dosa kucing ini sampai kena macam ini, pertama kali kucing ini kena sumpit haritu, damak terpacak dekat tepi perutnya," tulisnya.

Beliau harap apa yang dilakukan oleh lelaki berkenaan menerima balasan setimpal. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. ini la contoh manusia yg otak letak kat lutut.. bodoh

    BalasPadam
  2. Yg owner pun satu hal kalu dah pencinta haiwan sgt ko simpan la dlm sangkar xpun dlm rumah.jgn biar berkeliaran kencing berak merata dpn rumah org.ko suka kucing x bermakna org pun suka.pki la otak sket bahalol.kalu aku ngan ko skali aku sumpit

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "