Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Isu Zouk & Ashman: Deejay Fila Akhirnya Bersuara

8 Mac 2016

Susulan isu Zouk Singapura, deejay Fila, yang mendakwa dirinya disuruh berhenti untuk 'membuka laluan' kepada Ashman memainkan lagu akhirnya bersuara.

Menerusi Facebooknya, Fila menulis satu perkara apa yang terjadi di dalam satu kenyataan.

1 - Masa set yang dikontrakkan adalah dari 1:30 - 3:30.

2 - Pemilik baru Zouk sedang menghoskan tetamu "VIP" (PM Malaysia anak)

3 - Saya sampai di Zouk pada 1:00 pagi dan ditemuramah secara ringkas.

4 - Byden, pekerja Zouk, yang bertanggungjawab menjaga artis dan malam itu berkata kepada saya yang saya boleh bermain sehingga penghujung. Saya boelh berhenti pada 4:15 dan kemudian bermain lebih 15 minit tambahan.

5 - Saya pergi ke booth DJ dan mereka mengenalkan saya kepada "Tetamu VIP" itu dan pemilik baru Zouk.

6 - Saya memulakan set pada 1:40.

7 - Pada 3:30 Byden datang kepada saya dan meminta saya jika mahu bermain secara "back 2 back" dengan Tetamu VIP dan jawapan saya sangat mudah : "Tak mungkin".

8 - Saya teruskan bermain dan 15 minit kemudian Byden datang kepada saya dan memberitahu saya perlu berhenti kerana pemilik baru itu mahu Tetamu VIP untuk bermain.

Tidak ada salah faham !!! Dari meminta maaf, Zouk terus menghantar pernyataan bosan dan artikel untuk lari dari perkara ini.

Selain itu itu Fila turut memberi nasihat kepada Zouk supaya lebih menghormat artis yang membangunkan jenama mereka, "memecat" pemilik baru, memecat kumpulan PR dan juga berani untuk mengaku bersalah. - Siakapkeli.my

The start of a great night that didn't end so well:First of all Zouk Singapore has been one of my favorite clubs in...
Posted by Aly & Fila on Monday, 7 March 2016
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "