Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(Video & Gambar) Pelumba MotoGP Ducati Avintia Racing Terbabas Pada Kelajuan 290km/j Di Litar Sepang

2 Feb 2016
No Comment

SEPANG: Penunggang motosikal MotoGP Ducati avintia Racing team, Loriz Baz hari ini dilaporkan telah terlibat dalam kemalangan apabila motosikal yang ditungganginya terbabas pada kelajuan 290km/j.

Memetik laporan FoxSport.com, kejadian yang berlaku pada tengahhari menyebabkan ujian MototGP hari kedua di litar Sepang berkenaan terpaksa dihentikan kira-kira sejam bagi memberi laluan kepada pegawai untuk mencari punca kejadian.


Loris Baz Sepang Test crash
SCOOP Il video dell'incidente di Loris Baz durante i test di Sepang ripreso sul rettilineo dalle tribune! SCOOP The video of Loris Baz incident on the main straight during the #SepangTest day-2#gpone #gponedotcom #lorisbaz #sepangtest #michelin #horrorcrash #horrorcrashat250kmh
Posted by GPOne.com on Tuesday, February 2, 2016

Berdasarkan video kemalangan, dilihat kejadian yang terjadi amat mengerikan dimana Baz jatuh dengan kelajuan tinggi menyebabkan dia terseret atas jalan dan terkena pembahagi jalan sebelum masuk ke dalam jalanraya dan mengenai motosikalnya yang terbabas.

Namun, nasib begitu menyebelahi Baz apabila dia tidak mengalami sebarang kecederaan serius apabila hanya mengalami lebam disiku.



Berdasarkan cerita saksi, mereka terlihat seperti sesuatu meletup dibelakang motosikal sebelum Baz terbabas dengan kelajuan 290.4km / j. - Siakapkeli.my



Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "