Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Datuk Vida Ambil Ilham Stadium Old Trafford Untuk Pengubahsuaian Stadium Muhammad IV

14 Jan 2016





Reka bentuk dalaman Stadium Old Trafford milik pasukan bola sepak Manchester United akan memberi suntikan idea baru terhadap Stadium Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan.

Hal itu didedahkan oleh pengasas produk kecantikan Qu Puteh, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman yang akan mengunjungi United Kingdom pada bulan depan untuk melihat sendiri reka bentuk stadium itu.

"Insya-Allah saya akan ke Manchester pada 25 Februari depan. Semua ini dilakukan demi memperincikan sentuhan terakhir pada wajah baharu Stadium Sultan Muhammad IV yang diharap akan menjadi mercu tanda Kelantan.

"Konsep stadium ini adalah ilham daripada pasukan Manchester United. Mereka berjaya bukan sahaja kerana kekuatan pasukannya tetapi punyai penyokong yang ramai," katanya memetik mStar.

Bukan itu sahaja, beliau yang dipanggil Datuk Vida ini juga mahu mewujudkan ruangan khas penjualan koleksi The Red Warriors (TRW) dan produk kesihatan serta kecantikan daripada syarikatnya.

Vida juga memaklumkan draf lakaran awal stadium itu akan diserahkan pada Jumaat ini ketika majlis menandatangani perjanjian penaja antara syarikatnya dan KAFA.

Manakala sentuhan terakhir akan diserahkan sekembalinya lawatan beliau ke United Kingdom kelak. -Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "