Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Pekerja Zoo Didakwa Perkosa Orang Utan Sehingga Hamil

19 Dis 2015
2 ulasan

SURABAYA: Misteri seekor Orang Utan yang tidak pernah bercampur dengan Orang Utan lain bunting telah terjawab apabila kamera litar tertutup (CCTV) merakam tindakan kejam seorang lelaki yang didakwa pekerja Zoo Surabaya telah merogol haiwan berkenaan dan beberapa Orang Utan lain.

Memetik laporan Harian Metro, pekerja berumur 38 tahun berkenaan kini dipercayai telah ditangkap selepas pihak zoo meneliti rakaman video berkenaan dan melihat sosok lelaki sama dengan lelaki berkenaan.

Menurut kenyataan seorang kakitangan Zoo tersebut, Akhiroel Yahya berkata, ada antara haiwan berkenaan teransang secara seksual apabila hendak diberi makanan.

“Tetapi, apa yang paling membuatkan kami mengesyaki sesuatu tidak kena ialah melihat orang utan tertua kami, Marylin, hamil sedangkan dia tidak pernah bercampur dengan orang utan lain disebabkan sifatnya yang agresif,” katanya.

Pengarah zoo, Abdoel Hakim yang marah dengan kejadian itu mengakui mengambil masa untuk mengenal pasti apa sebenarnya berlaku.. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. World daily news???? Biar betul siakap keli petik info dari situ.... Sungguh ku tak sangka

    BalasPadam
  2. Unlikely boleh tersenyawa akibat dirogol manusia. Mmg ada persamaan sedikit dna tetapi lebih byk yg tidak sama. Kita tengok jela nnti hasil lahir nya

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "