Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Plakad Dimana RM 2.6 Billion : Nik Abduh Jawab Kenapa Tidak Bangun

25 Okt 2015


25 Okt: Berikutan mendapat kritikan kerana tindakannya tidak menyertai majoriti Ahli Parlimen pembangkang yang bangun bersama plakad "Dimana RM2.6 billion" di dalam Dewan Rakyat pada Jumaat lalu, Ketua Pemuda Pas, Nik Mohamad Abduh Nik Aziz tampil memberi jawapan.

Nik Abduh menjawab kritikan itu di dalam akaun Facebooknya.

"Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B?'. Saya jawab, kerana semua di hadapan saya bangun berdiri puji PM sambil angkat buku bajet.

Saya pun duduk, protes 'bajet panadol' yang takkan berjaya. Saya protes BN dalam duduk, berdiri dan dalam rebah pun. Saya tak perlu bersama atau sama dengan sesiapa untuk menentang pengkhianat. 

Saya hanya perlu bersama rakyat selepas Allah.

Pada Jumaat lalu, setelah selesai sesi pembentangan Bajet 2016 sedikit kecoh apabila ahli-ahli Parlimen pembangkang bangun bersama plakad "Mana RM2.6 Billion?".

Namun, persoalan timbul apabila Nik Mohamad Abduh dan Nasraudin Hassan dilihat tidak bangun dan mengangkat sepanduk tersebut sebagai tanda protes. - Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. Hang sorang saja ka ada Allah,yang angkat placard tu semua kafir ka?...berhati hati bila berbicara.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "