Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

VIDEO: Ahmad Maslan Kena 'Boo' Dalam Mesyuarat UMNO Bahagian Pontian

17 Ogo 2015
No Comment

Beredar di laman sosial semalam sebuah video yang menunjukkan Mantan Timbalan Perdana Menteri, Tan Seri Muhyiddin Yassin berucap di dalam Mesyuarat Perwakilan Umno bahagian Pontian.

Namun apa yang mengejutkan ialah Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Ahmad Maslan telah di 'boo' oleh perwakilan yang hadir dalam mesyuarat berkenaan walaupun Ahmad adalah timbalan bahagian kawasan itu.

Manakalah sambutan perwakilan terhadap Muhyiddin pula disambut baik di mana semasa ucapan beliau diberikan tepukan dan laungan "Hidup Tan Sri!" beberapa kali.

Berdasarkan video, Ahmad telah di 'boo' perwakilan ketika Muhyiddin menyebut nama beliau semasa memberikan ucapan mengucapkan tahniah kerana dilantik sebagai timbalan menteri perdagangan antarabangsa dan industri.

Bagaimanapun Muhyiddin dilihat cuba menyelamatkan keadaan dengan berkata "Beliau timbalan ketua bahagian Umno Pontian, jangan 'boo'."

Kemudian selepas mesyuarat selesai, Ahmad telah ditanya oleh wartawan Malaysiakini mengenai kejadian tersebut dan beliau hanya menjawab "Dua orang saja kan?" sebelum beredar. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "