Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Nak Kulit Wajah Anjal Dan Berseri-seri Di Pagi Raya? Ini Kami Kongsikan Rahsianya

31 Mei 2018
One Comment


Setiap wanita menginginkan kulit wajah yang cantik dan berseri-seri, bukan sahaja untuk kepuasan diri sendiri, malah untuk membuatkan orang yang dicintai bertambah sayang. Tambahan pula, Hari Raya Aidilfitri juga bakal menjelang tidak lama lagi, mestilah semua nak cantik-cantik di pagi raya kan?

Di Malaysia ini, ada pelbagai jenis produk kecantikan sampai pening tak tahu nak pilih yang mana satu. Tapi, ada satu produk ni yang menarik perhatian iaitu produk kecantikan yang berasaskan kolagen.

Kenapa kolagen penting untuk manusia? Ini adalah kerana kolagen membantu kulit untuk memberikan fleksibiliti yang diperlukan apabila kulit meregang. Kehilangan kolagen daripada tubuh akan menyebabkan struktur kulit menjadi kendur dan berkedut.



Dalam erti kata lain, makin tinggi kandungan kolagen dalam badan, makin ‘meletoplah’ kulit muka. Contohnya, kalau umur dah 30-an, bila makan kolagen secukupnya terus nampak macam remaja umur 20-an.

Terlalu banyak sebenarnya produk yang berasaskan kolagen dijual di pasaran sekarang. Pun begitu, setiap daripadanya mempunyai kelebihan masing-masing. Tapi, buat anda yang masih keliru tak tahu nak pilih yang mana satu, kami cadangkan Total Image Collagen untuk anda cuba. 



Kenapa Total Image Collagen? Total Image Collagen adalah salah satu produk yang terawal memperkenalkan kolagen sebagai supplement tambahan di pasaran Malaysia. Setelah 27 tahun membantu para wanita dan juga lelaki untuk tampil lebih muda dan cantik setiap hari. Tahun ini sekali lagi Total Image melancarkan Pek Ulang Tahun ke-27 dengan 27 biji tablet pada harga hanya RM25.50 Ini bermakna anda dah jimat RM35++ daripada pek biasa yang dijual sebelum ini.

Total Image Collagen diperbuat daripada kolagen terhidrolisis tulen yang sekaligus memberi kesan penyerapan lebih cepat dengan hasil kulit lebih muda, anjal, lembut dan berseri. Jangan risau dengan kandungannya kerana produk mereka tidak mempunyai bahan pengawet dan bahan kimia lain serta telah disahkan HALAL oleh Islamic Services of America, Amerika Syarikat.



Tahukah anda kolagen dalam badan akan mula berkurang diawal usia kita 20 tahun? Perkembangan tubuh badan manusia berubah saat demi saat. Memetik salah satu fakta mengenai kolagen daripada sebuah portal perunding kecantikan luar negara, The Red Tree, bila menjangkau usia 20 tahun, tubuh mula kehilangan 1.5 % kolagen dari tubuh badan. Pada usia 30-an, tubuh mula kehilangan 15 % kolagen dan bila berusia 40-an mula kehilangan 35 % kolagen dari badan kita.

Semakin banyak kita kehilangan kolagen dalam badan semakin kurang agen sokongan untuk kulit jadi anjal. Jadi, Total Image Collagen ini memang amat sesuai untuk anda yang menginginkan kulit wajah tegang dan tampak muda sentiasa. 

 

Bukan itu sahaja, selain berfungsi sebagai supplement anti-penuaan, Total Image Collagen ini juga dapat membantu anda menguatkan rambut dan membuatkan kuku anda bersinar-sinar. Hebatkan!

Banyak lagi kelebihan Total Image Collagen ni, kalau nak bagitahu dalam masa sehari tak cukup masa nak terangkan. Apa yang paling penting adalah, anda perlu cuba Total Image Collagen ini sekarang juga. Kenapa? Ini adalah kerana Total Image Collagen merupakan salah satu produk yang akan membuatkan wajah anda seperti bidadari di pagi Raya nanti.

Jadi, dekat mana nak beli Total Image Collagen ni? Tak susah pun, anda boleh mendapatkannya di farmasi-farmasi berdekatan seperti di Watsons, Guardian, Caring serta farmasi di seluruh negara atau nak lagi mudah, boleh beli melalui online di laman web rasmi Watsons dan Guardian



Dah teruja tak nak cuba Total Image Collagen ni? Tak susah pun tau nak cantik. Untuk keberkesanan yang optimum, dos yang disyorkan adalah 2 tablet setiap hari sebelum sarapan untuk penyerapan yang lebih baik dan untuk keputusan yang lebih baik, ambil 2 tablet dua kali sehari.

Selepas 3 bulan pertama, anda dah boleh nampak kesannya yang sangat ‘awesome’ ke atas kulit wajah. Apa yang membuatkan produk ini bertambah menarik adalah, Total Image Collagen ini tidak hanya terhad untuk para wanita, tetapi lelaki pun boleh makan juga ya!



Promosi Pek Ulang Tahun ke-27 Total Image ini sah daripada 1hb Mei sehingga stok masih ada. Jadi, siapa cepat dia dapat! Siapa yang tak nak cantik di pagi Hari Raya Aidilfitri nanti? Ingat ya, dapatkan Total Image Collagen hari ini juga kerana masih ada masa untuk tampil menawan di pagi Hari Raya nanti. Biar orang-orang kampung terbeliak mata melihat kecantikan anda.

Untuk keterangan lanjut, layari laman web rasmi Total Image di https://www.totalimage.com.my/ atau anda boleh menghubungi talian khidmat pelanggan di 03 – 6272 1111 dan email ke info@totalimage.com.my

Bagi tujuan pembelian:

Total Image

Watsons

Guardian


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. KharismaPokerMenjadiSitusBandarQOnlineTerprcayaIndonesia

    Promo yang diberikan :

    Minimal DP dan WD Rp. 20.000.
    Support bank lokal : BCA, BNI, BRI, MANDIRI, dan DANAMON.
    Bisa dimainkan di iPhone, Android, PC / Laptop.
    Online 24 jam setiap hari meskipun hari libur nasional.
    Memiliki link alternatif : KharismaPoker.net.
    CS nya banyak , jadi pelayanannya cepat.
    Bonus REFERRAL 20% setiap minggunya.
    Bonus CASHBACK 0,5% setiap minggunya.
    Contact resmi kharismaPoker :

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "