Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

''Stress Badan Terlalu Kurus? Tambah Berat Badan Dengan Cara Mudah'', Gadis Ini Kongsi Tips Berkesan Dapatkan Berat Ideal

17 Apr 2018

Tidak kira lelaki atau perempuan, ramai mengimpikan untuk memiliki tubuh yang kurus dan ideal. Bertubuh kurus tidak menjadi masalah, namun apabila terlalu kurus sehingga tidak mencapai berat badan ideal atau tahap BMI normal, seeloknya segera untuk anda menambahkan berat badan kerana petanda badan kekurangan nutrisi.


Bukannya tidak makan, sudah makan banyak setiap hari, tetapi angka penimbang masih di jarum sama. Mesti ada yang pernah menghadapi situasi seperti ini kan? Sebenarnya ada cara untuk anda menambahkan berat badan tanpa mengambil apa-apa supplemen pun.

Perkongsian oleh Nur Anis Najme melalui laman facebooknya mungkin boleh dijadikan panduan untuk anda. Terbukti berkesan, dari terlalu kurus gadis ini berjaya menaikkan berat badannya. Penyediaannya juga sangat mudah. Jom cuba, mungkin anda juga berjaya mendapatkan berat ideal selepas ini !

Cara Mengemukkan Badan dengan BABANA MILK.

Sape yg nak gemukkan badan secara sihat boleh amalkan ni 2 kali sehari. Ni cara anis la..selain tu banyak lagi petua utk gemukkan guna bahan dapur. Next time anis akan share.. K.

Bahan-bahan :

Banana Milk
Milo


Campurkan dua bahan ni.. Dan amalkan 2 kali sehari. Sape yg rasa kurus sgt tu boleh cuba ni, k. cikAnis dah amal, nampak sgt berisi. Kena tegur, terus stop hahaha. First time rasa gemuk.. Baru paham perasan org badan besar bila kena kutuk gemok. Sakitnya tu disini hahaha..


Selamat mencuba. DIIZIN SHARE.

Untuk lebih jelas, jom kita ikuti video seperti di bawah ini.

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. Tunggu apalagi, ayo kunjungi kami di updatebetting, dan daftarkan diri Anda
    deposit, mainkan dan menangkan taruhannya :)

    BalasPadam
  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "