Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

“Perpisahan Adalah Jalan Terbaik, Saya Dah Tiada Hati Pada Intan” - Ude

28 Feb 2018
Add caption

Suami kepada pelakon Izreen Azminda hari ini telah mengesahkan bahawa penceraian salah satu jalan terbaik baginya kerana merasakan sudah tiada hati untuk menjalani hidup bersama isteri pertamanya, Intan Liana.

Tambahnya lagi dia sudah tidak mampu untuk berbohong dengan diri sendiri untuk mempertahankan rumah tangga itu sedangkan hatinya bukan pada Intan.

"Agak lama juga saya membuat pertimbangan dan perpisahan adalah jalan terbaik. Bagaimanapun, kebajikan isteri pertama dan dua anak kami, Arish Muqri, 4, serta Ariq Muqri, 1, tidak akan diabaikan.

"Saya kecewa dilemparkan tuduhan melulu netizen yang menganggap saya sebagai bapa yang tidak bertanggungjawab. Apa juga yang terjadi antara saya dan isteri pertama, itu masalah kami. Tidak perlu mengaitkan anak saya,"

"Saya masih belum melafazkan talak terhadap Intan Liana. Ketika ini, kami dalam proses perbincangan mengenai nafkah dan hak penjagaan anak.

"Saya terkejut apabila dikatakan sudah melafazkan cerai terhadap isteri pertama, sedangkan ia baru sebutan kes,"


Walau bagaimana pun, Ude dilaporkan bakal melafazkan cerai terhadap isteri pertamanya selepas memfailkan permohonan di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur. Permohonan cerai dibuat pada 30 November tahun lalu.


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "