Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Dengan Hanya Ambil Gambar, Pos Ke FB Atau Insta Dengan Hashtag #KitaOK, Anda Layak Untuk Menang Percutian ke Australia Atau Sebuah iPhone X

14 Feb 2018
3 ulasan

Setiap antara kita pasti mahu merancang masa depan yang baik, ramai terfikir bagaimana untuk merancang kewangan terutamanya golongan muda, ada yang menyimpan wang untuk perkahwinan untuk lima atau enam tahun lagi dalam simpanan yang ada.

Namun, ada separuh daripadanya tidak berjaya membuat simpanan kerana mereka tetap keluarkan walaupun hanya keadaan sedikit terdesak atau pun cuba memenuhi keinginan seperti bercuti atau ingin membeli barangan peribadi berjenama contohnya iPhone X.

Ini kerana, simpanan yang sedia ada kebanyakkannya terlalu mudah diakses untuk dikeluarkan, jadi kebanyakkan simpanan golongan muda tidak menjadi.


#KitaOK diwujudkan di laman sosial bertujuan untuk menyebarkan mesej positif, pihak PruBSN menyahut seruan #KitaOK sebagai komitmen dan dedikasi untuk mengeratkan hubungan dengan pengguna mereka dengan memastikan golongan muda menyimpan dengan lebih efektif, terlindung dan masa yang sama walaupun menyimpan masih dapat untuk memenuhi kehendak seperti peluang untuk bercuti ke luar negara atau juga memenangi iPhone X.

Inisiatif ini adalah bertujuan membantu untuk menyebarkan kesedaran dan mendidik pengguna tentang impak positif hasil dari pengetahuan awal tentang pengurusan kewangan dan perancangan yang baik kearah membina kehidupan yang diidamkan.

Jadi, kepada pelanggan PruBSN Anugerah anda layak untuk menang menyertai kempen ini di mana anda layak untuk memenangi percutian untuk 2 orang ke Perth, Australia, hadiah kedua, 5 buah iPhone X 64GB kepada 5 orang bertuah dan hadiah ketika pula kit myDNA kepada 10 orang bertuah dengan hanya mengambil gambar selfie atau wEfie sahaja dan kemudiannya muatnaik ke laman Facebook atau Instagram peribadi anda.


Cara untuk menyertai kempen ini senang sahaja, kempen #KitaOK ini terbuka kepada semua pelanggan PruBSN Anugerah iaitu sebuah pelan takaful terkini daripada PruBSN yang merupakan pakej lengkap untuk jaminan kewangan dan masa depan anda, kempen ini akan bermula pada 1 Februari hingga 31 Mac 2018.

*Sumbangan bulanan minima PruBSN Anugerah RM100 layak sertai peraduan #KitaOK

Untuk panduan lengkap menyertai pertandingan ini, 

1. Ambil gambar selfie/wefie dengan momen paling kreatif 

2. Muatnaik gambar tersebut di Facebook atau Instagram peribadi dengan kepsyen Bersama hashtag #KitaOK dan #PruBSN

3. Screenshot posting tersebut, copy link dan sertakan nombor sijil anda, emel ke ketiga-tiganya ke kitaok@prubsn.com.my


Untuk maklumat lanjut boleh layari www.prubsn.com.my atau rujuk kepada perunding takaful PruBSN terutamanya maklumat mengenai PruBSN Anugerah.

Jadi apa tunggu lagi, mana tahu rezeki dapat makan angin ke Australia, boleh bawa sorang kawan tersayang lagi di mana semuanya ditanggung oleh pihak PruBSN, siapa nak bagi lagikan peluang macamni.


Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 3 ulasan )
  1. F4ns Bett1ng
    B0l4, C4sin0, s4bun9 4yam, T0gel dll.. dp50 wd50

    BalasPadam
  2. Terpercaya, Berpengalaman, CS ramah dan online 24 jam.
    Gabung dengan kami (www,updatebetting,co) dan dapatkan cashback 3% setiap minggunya.

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "