Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

(VIDEO) Wanita Besarkan ''Nurhasanah'', Anak Buaya Yang Dilahirkannya, Dakwa Kulit Lembut Dan Menangis Seperti Manusia

23 Jan 2018
No Comment

Jika mendengar cerita ini pastinya sebahagian dari kita langsung tidak mempercayai kewujudan anak manusia yang berubah rupa bentuknya menjadi seekor buaya. Kisah ini seperti tidak dapat diterima oleh akal namun siapalah kita untuk mempertikaikan kebesaran Allah sekiranya benar seperti apa yang diceritakan.

Kisah pelik ini dikongsikan oleh bonda Rozita Ibrahim melalui laman facebook beliau. Berasal dari Indonesia, ibu Nurhasanah iatu Puan Asmah  telah memelihara buaya ini selama 27 tahun yang dianggap sebagai anak sendiri. Kulitnya yang kelihatan keras dan kasar juga difahamkan sangat lembut bukan seperti seekor buaya.

Menurut Puan Asmah, buaya ini merupakan kembar anak lelakinya iaitu Masroni. Namun sewaktu hamil, dia telah mengalami sesuatu yang pelik kerana mengandungkan kedua-dua anaknya ini luar dari tempoh kebiasaan iaitu selama 11 bulan. Bersifat seperti manusia yang boleh menangis, kasih sayang yang terjalin antara ''anak'' dan ibu ini tidak boleh disangkal lagi.

Pelik tapi benar. Untuk lebih jelas mari kita baca perkongsian bonda Rozita seperti di bawah.

Puan asmah tetap bela anak kembar buaya yg dinamakan Nurhasanah 27 tahun.. adiknya
lelaki manusia biasa bernama Masroni..(pernah dihalau org kampung..dihina)

Iktibar yg sy dapat dlm kembara cari ilmu herba jejaki rawatan sufi ..singkap KEBESARAN ALLAH untuk sy lihat.. Niat sy ambil iktibar dalam hati sangat sy jaga akidah..

Apa yang sy lihat kekuatan kasih sayang seorang ibu bila perhilitan dan kerajaan mahu mengambil anaknya ini terletak di Taman Haiwan.. dia merelakan tapi dengan syarat jangan dicampur anak saya ini dengan buaya lain..

Akhirnya mereka mengalah tak jadi ambik.. Masa sembang dengan ibunya dan ustaz Amin kami bercerita tentang kebesaran Allah buaya ini menangis dia batuk dan bersin sama seperti manusia..

Ya Rabb x tercapai akal hamba ini ilmu yang maha Allah maha luas.. Nantikan full video pada hari Jumaat (26/1/2018) jam 9 pagi.. Panjang sangat ajim editkan dulu..

Jangan lupa subcribe YouTube Bonda tau untuk melihat video2 yang menarik.
Youtube : Rozita Ibrahim.



Puan asmah tetap bela anak kembar buaya yg dinamakan Nurhasanah 27 tahun.. adiknya lelaki manusia biasa bernama Masroni..Dia dihalau/hina org kampung .. . Iktibar yg sy dapat dlm kembara cari ilmu herba jejaki rawatan sufi ..org kampung ajak sy singgah tengok anak yg dilahirkan buaya ..Sy ziarah kejap dan tersingkap KEBESARAN ALLAH utk sy lihat..sy just ambil iktibar saja jgn percaya perkara menyesatkan jaga akidah. .. Sy kagum mak dia ni ha..masa sembang2 dgn maknya dn uzt ttg kebesaran Allah buaya ni menangis dn dia batuk bersin macam org ..Ya Rabb ..Rahsia Allah yg x terfikir dek akal bonda.. . Nantikan full video pada hari Jumaat (26/1/2018) jam 9 pagi..Panjang sgt ajim editkan dulu..Panjang sgt ajkm edit dulu . Jangan lupa subcribe YouTube Bonda tau untuk melihat video2 yang menarik . Youtube : Rozita Ibrahim #kembaraherba #rawatansufi #musafirbonda #infobonda
Siaran dikongsi oleh ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) pada
Siakapkeli.my
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "