Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Tarikh Keramat 11.11.2017 Shopee, Lebih 100,000 Jenis Barang Termasuk Berjenama Dijual Semurah RM11 Dan Dihantar Percuma

8 Nov 2017
No Comment

Harga Murah Kaw-Kaw, itu yang penulis dapat katakan apa yang bakal berlaku pada 11 November 2017 nanti yang bakal ditawarkan oleh laman membeli belah terkenal, Shopee Malaysia.

Memang tidak pernah mengecewakan, ramai pengguna baru laman Shopee terkejut, barangan yang
dijual oleh Shopee memang begitu murah dan berkualiti berbanding laman membeli belah atas talian
yang lain.

Kalau itu korang kata murah, bayangkan sesuatu yang lebih murah bakal berlaku pada 11 November
2017 nanti dalam 11.11 Shopee Super Sale yang boleh penulis katakan ANDA TIDAK AKAN JUMPA DI MANA-MANA laman membeli belah lain.



Pada 11 November 2017 ini, hampir 100,000 barangan akan diberikan diskaun serendah 90% atau dijual serendah RM11 termasuk barangan berjenama terkenal seperti Nestlé , Maybelline, OPPO, Lux dan banyak lagi sempena pelancaran 11.11 Shopee Super Sale!

Bukan sahaja itu, pembaca-pembaca sekalian boleh menikmati tawaran terhebat di pasaran hanya di Shopee’s Shocking Sale! bermula pada 1 hingga 10 November, terdapat tiga slot sehari di mana pelbagai produk yang laris dijual pada harga yang amat berpatutan.

Pada tarikh keramat 11 November pula, pengguna boleh melihat Shocking Sale sebanyak lima kali pada harga durian runtuh.



Barangan yang best-best harga dia memang menarik kan? Yang belum buat oder tu jangan lambat sangat sebab siapa cepat dia dapat.

Oh, penulis hampir terlupa plak. Shopee jugak ada jaminan ‘Lowest Price Guaranteed’ dimana harga Shopee adalah yg paling termurah.

Kalau pembeli dah beli kat Shopee dan ternampak harga yang lebih murah di halaman web pesaing, Shopee akan membuat pembayaran balik sebanyak 120% perbezaan harga tersebut! Wow, memang
berbaloi kalau shopping kat Shopee, rilek je hati penulis nk beli.

Bukan sahaja itu, peminat-peminat Shopee boleh juga menyertai permainan ‘Spin to Win’ yang menawarkan pelbagai jenis hadiah bernilai sehingga RM300,000 untuk dimenangi setiap hari!


Part yang  paling best sekali, mestilah nak simpan untuk last-last kan? Hanya untuk pembaca Siakap Keli sahaja, korang boleh dapat offer RM1 nii! Ye, betul, RM1 SAHAJA.


Nak tahu macam mana nak dapatkan Milo, Nescafe, bijiran Nestlé , syampu L’Oreal atau lip balm Nivea hanya untuk RM1 sahaja? Senang sahaja, korang kena ikuti cara-cara di bawah.

1. Download app Shopee.
2. Cari ‘Shopee Super Sale’ kat dalam app.
3. Gunakan kod <SIAKAPKELI> bila checkout!

Senang je kan? Korang dah redeem jangan lupa share berita baik nii kat kawan-kawan, Promo RM1 ini hanya untuk pengguna baru dan pertama kali Shopee sahaja dan terhad kepada 200 penebusan pertama.

Manakala untuk pelanggan setia Shopee pula, anda diberikan baucar RM11 ini apabila checkout!


INGAT INGAT INGAT, 11 NOVEMBER INI!

Bagi pengguna baru, boleh tekan gambar di bawah untuk muat turun Shopee di App Store atau Google Play

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "