Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Shuib Umum Undur Diri Dari Sepahtu Sinar, Siti Sarah Pula Masuk Hospital

29 Nov 2017

Shuib Sepahtu atau nama penuhnya Shahmira Muhamad yang juga penyampai radio Sinar FM pagi tadi mengumumkan dua berita mengejutkan untuk peminat-peminatnya melalui perkongsian di Instagram Live.

Selain berita penguduran dirinya sebagai penyampai radio di steses radio Sinar FM, berita mengenai kesihatan isterinya, Siti Sarah Raisuddin yang diekjarkan ke hospital malam tadi akibat tekanan darah rendah turut mencuri tumpuan para peminat pelawak popular tersebut.

Shuib bagaimanapun memberitahu bahawa keadaan kesihatan isterinya itu semakin stabil selain turut berterima kasih kepada peminatnya.

"Terima kasih kepada semua yang mendoakan Sarah. Malam tadi, keadaan dia sangat membimbangkan.

"Tapi pagi ini sudah okay... Alhamdulillah, dia sudah stabil. Mujur selamat sempat tiba di hospital. Kalau tak, tak tahulah apa akan jadi.

"Tekanan darahnya turun pada tahap yang membimbangkan," katanya.

Shuib kemudian turut berkongsi berita bahawa hari ini adalah hari terakhir dia berada di konti Sinar FM sebagai penyampai radio di stesen tersebut.

"Sepatutnya, saya berada di konti pagi ini tapi kena jaga isteri, tak dapatlah (bekerja).

"Selepas dua tahun saya mengambil keputusan untuk memberi tumpuan kepada dunia seni dan perniagaan. Saya harus buat keputusan ini demi tuntutan kerja dan kekangan masa.

"Saya memang sayangkan Sinar FM. Menjadi penyampai radio juga satu penghormatan besar buat saya.

"Terima kasih kepada pihak Sinar FM atas bimbingan dan sokongan selama ini. Daripada saya tidak pandai bercakap dan bercoleteh, perlahan demi perlahan saya mula menguasainya.

"Saya harap peminat akan terus menyokong Sinar FM dan teman-teman lain," katanya yang memulakan tugas di stesen tersebut sejak tahun 2015.

Assalammualaikum,2 tahun yg penuh tawa,duka,susah,senang...Itulah Sepahtu Sinar....Harini sy mengundurkan diri dr sepahtu Sinar atas sbb komitmen keje dan kekangan masa,tp sy harap anda akan terus menyokong dua sahahat saya @jepsepahtu dan @rahimr2 .....Maafkan Segala salah dan silap sy,Terima Kasih all the bosses, @jakeabdullah,kakak kesayangan @shidahkhasim ,Producer yg selalu bgaduh @lixaramli ,music exec @emanzaki , @zarul.zulkifli ,Razlyn,kirin,appy, dan ramai lagi dibalik tabir Sinar Fm... Kepada pendengar setia Sinar Fm JUTAAN terima kasih kerana menerima kami seadanya....😀😀😀... Doakan yg terbaik utk karier dan bisnes sy selepas ini ya...Teruskan support dan sy doakan yg baik2 saja utk kalian..... Love U all,Love U Sinar Fm...... . . . #pershuibofhappyness #lastdaydisepahtusinar #sepahtusinar #selamattinggal
A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu) on

Sumber : BH Online
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Kalah melulu main di agen lain?
    mari coba disini F4ns Bett1ng (5ee80afe) ^^

    BalasPadam
  2. segera bergabung dengan kami di u+p+d+a+t+e+b+e+t+t+i+n+g
    add pin aku ya 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. AJOQQ menyediakan permainan poker,domino, bandarq, bandarpoker, aduq, sakong dan capsa :)
    ayo segera bergabung bersama kami dan menangkan uang setiap harinya :)
    AJOQQ juga menyediakan bonus rollingan sebanyak 0.3% dan bonus referal sebanyak 20% :)

    BalasPadam
  4. DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :) :) :* :*

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "