Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Beli RM74,000, Pemilik Plat 'AKU BOSS' Mahu Jual Semula Dengan Harga RM400,000

13 Sep 2017


IPOH: Seorang lelaki berbangsa Cina yang juga merupakan pemilik nombor pendaftaran baru AKU 8055, atau “AKU BOSS”, yang membida dengan harga RM74,000 berhasrat menjualnya RM400,000.

Ch’ng De Wei mendaftarkan nombor itu pada motosikal jenis Demak EX 50 dan akan menjualnya dengan harga tersebut kepada yang berminat, lapor Kosmo!.

“Dari awal lagi ahli perniagaan berkenaan sememangnya bercadang untuk menjual kembali nombor plat itu bersama motosikal pada harga RM400,000,”
kata Bob.

Tambah jurucakap itu, sejak memperoleh plat itu pada julai lalu, mereka telah menerima 10 pemanggil yang mahu memilikinya tetapi belum ada yang sanggup membayar dengan harga dinyatakan..

“De Wei telah menetapkan harga kekal bagi plat tersebut dan dia yakin pasti ada yang mahu mendapatkannya walaupun dengan harga mahal,” katanya.

Setakat ini pihak yang mencari penjual hanya mendapat tawaran tertinggi bernilai RM300,00 dan yakin ada pihak yang berminat membelinya.

BACA: Nombor Plat AKU 8055 Dibuka Hari Ini, Dijangka Dapat Bidaan Tinggi

Sumber: malaymail online
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. yuk..., segera bergabung dengan kami di updatebetting
    add pin aku ya 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "