Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Pegawai Jabatan Peguam Negara Hilang Ditemui

25 Jul 2017
One Comment

PEGAWAI di Jabatan Peguam Negara, Mohd Azmeer Sardi, 36, yang dilaporkan hilang sejak 19 Julai lalu sudah ditemui di sebuah premis berhampiran rumah sewanya di Apartmen Putra Harmoni, Presint 9, Putrajaya 9.30 malam tadi lapor Harian Metro.

Ketua Polis Daerah Putrajaya Asisten Komisioner Rosly Hasan memberi kenyataan, Mohd Azmer yang bertugas di bahagian Penyemakan dan Pembaharuan Undang-undang berjaya dikesan pihak polis malam tadi dan seterusnya dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Putrajaya untuk diserahkan kepada keluarga.

"Dia juga dibawa untuk pemeriksaan di Hospital Putrajaya dan didapati stabil serta dibawa pulang oleh keluarganya malah pihak Pejabat Peguam Negara turut hadir di lokasi dia ditemui. "Justeru, kes ini diklasifikasikan selesai," Katanya ketika dihubungi, hari ini.

Harian Metro semalam melaporkan, Mohd Azmeer kali terakhir dilihat di kawasan rumah sewanya di Precint 9, Putrajaya sebelum hilang sejak 19 Julai lalu.

Mohd Azmeer dikatakan hilang selepas keluar dari Hospital Putrajaya kerana dirawat akibat kemalangan kecil.

Rakannya yang dikenali sebagai Ismail, 30-an memberi kenyataan, dia bersama rakan yang lain cuba mencari Mohd Azmeer di rumahnya tetapi gagal.

Berdasarkan laporan daripada pihak polis, isteri mangsa memaklumkan bahawa suaminya menghidap penyakit kemurungan.

Sumber- Harian Metro
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )
  1. mari coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5EE80AFE :D

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "