Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Murid Parah Dilanggar Lari, Ibu Saudara Dakwa Pemandu Bersembunyi Di Rumah Dan Anggap Kemalangan Perkara Kecil

28 Jul 2017
2 ulasan

Seorang budak lelaki cedera parah apabila mengalami pendarahan di kepala dan tengkorak retak pada bahagian matanya  setelah dilanggar lari oleh seorang pemandu yang tidak bertanggungjawab di Banting semalam.

Menurut ibu saudara mangsa, pelajar dari Sekolah Kebangsaan Jugra itu hendak melintas jalan setelah pulang dari sekolah kira-kira jam 6 petang sebelum dilanggar sebuah kenderaan pancuan empat roda jenis Toyota Hilux.

Bagaimanapun, pemandu Hilux itu dikatakan tidak berhenti dan terus melarikan diri meninggalkan mangsa yang tidak sedarkan diri di tempat kejadian.

Ibu saudara mangsa, Zurita Abdul Hamid, memberi kenyataan melalui laman facebooknya mengenai keadaan anak buahnya.


"Sekarang anak saudara saya masih berada di zon merah di hospital. Terdapat pendarahan di kepala dan bahagian tengkorak di kawasan matanya retak," kata Zurita Abdul Hamid.

Tambah wanita itu lagi, laporan polis berhubung insiden ini telah pun dibuat dan difahamkan pemandu yang tidak bertanggungjawab itu kini telah dikenal pasti.

“Laporan polis telah dibuat dan kereta Hilux yang langgar lari itu pun sudah dikesan. Cuma saya rasa terkilan kepada pemandu berkenaan yang menganggap hal ini perkara kecil

“Langgar lari satu hal, lepas tu ibu bapa si pemandu berkenaan pula cuba menyorokkan anak mereka dalam rumah. Tak bermakna awak berada awak boleh buat sesuka hati,” tambahnya lagi.

Mangsa kini di rawat di zon merah Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) dan mungkin akan dihantar ke Hospital Sungai Buluh bagi mendapatkan rawatan lanjut.

Sumber - Zurita Abdul Hamid dan Nur Fitri Damia
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 2 ulasan )
  1. F*a*n*s*B*E*T*I*N*G agent bola terpercaya di Indonesia
    mari daftar 5ee80afe ^^

    BalasPadam
  2. Yuk daftarkan diri anda bersama kami di k.e.l.i.n.c.i.99 ya..
    Di Add Ya kontak 2.B.1.E.7.B.8.4...
    ada CS ANGELNA yang cantik...
    dapatkan freechip 5000 setiap hari nya..

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "