Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Kanak-Kanak 10 Bulan Tertelan Pin Tudung Selamat Jalani Pembedahan

18 Jul 2017
4 ulasan

Sejak semalam menjadi tular di laman sosial gambar x-ray menunjukkan seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun telah tertelan pin tudung, berita berkenaan dilaporkan benar-benar terjadi dan bayi itu kini dilaporkan stabil, lapor Harian Metro.

Menurut jurucakap Hospital Kuala Lumpur berkata, bayi itu telah berjaya menjadlau dibedah semalam dan pin yang tersangkut di paru-parunya sudah dikeluarkan.

"Mangsa kini dirawat di Unit Rawatan Rapi ( ICU) dan kini dilaporkan stabil serta masih dalam pemantauan doktor," katanya.

Sejak semalam tular di laman Facebook gambar x-ray kanak-kanak lelaki berkenaan di mana beradasarkan kepsyen yang ditulis menyatakan kanak-kanak itu telah didukung oleh ibunya yang memakai tudung dengan pin di bahu.

Kanak-kanak itu dikatakan telah menarik pin itu dan memasukkannya ke dalam mulut sebelum telan, kejadian menyebabkan dia mengalami luka dalaman yang agak serius berdasarkan maklumat di media sosial. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. mari coba keberuntungannya disini F*a*n*s*B*E*T*T*I*N*G
    Kontak bbm 5EE80AFE :D

    BalasPadam
  2. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. Anda inGin puNya kesempatan besar uNtuK menanG hingGa Ratusan juta Rupiah|Ay0

    seger4 d4ftar kan diri and4 di #ionQQ# invite pin bb#58ab14f5

    BalasPadam
  4. mari bermain bersama kami di ION QQ
    banyak hadiah dan bonus yang menanti anda.
    depo/wd minimal 15.000 tidak ada batasan maksimal wd,berapapun anda menang akan kami bayar,di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot)
    pin BB 58ab14f5.

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "