Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

"Tindakan Yang Perlu Dikecam" - Komen KJ Terhadap Insiden Kasar di Bazar Ramadhan Kluang

11 Jun 2017


Kuala Lumpur - Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin (KJ), menyifatkan insiden pemimpin DAP dikasari di bazar Ramadan sebagai satu 'tindakan yang perlu dikecam'.

Menulis di Twitter beliau, KJ berkata kejadian seumpama itu tidak sepatutnya berlaku biarpun berbeza padangan politik,

"Tindakan yang perlu dikecam. Lebih2 lagi pada bulan puasa. Tak perlu kita bertindak seperti ini walaupun beza pandangan politik" tulis KJ.

Dalam pada itu KJ juga berkata jika berlaku kekasaran dalam insiden terbabit, polis sepatutnya melihat kepada kes tersebut.

Semalam, satu video  yang merakamkan ahli Parlimen Kluang Liew Chin Tong, dikasari ketika memberikan kurma percuma kepada pengunjung bazar Ramadan di Kluang, Johor petang semalam.

Liew berkata, kejadian itu berlaku sebelum jam 7 petang semasa beliau dan kakitangannya berada di bahagian barang kering bazar itu.

"Apabila kami memasuki seksyen itu, beberapa peniaga menyekat jalan kami dengan tiga meja. Mereka menjerit menyuruh kami meninggalkan kawasan itu.

"Seorang daripada kakitangan saya dikasari dan semasa pergelutan itu saya dipukul di dahi dan cermin mata jatuh di atas jalan raya," katanya kepada The Malaysian Insight.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 4 ulasan )
  1. Gabung yuk di F*a*n*s*B*E*T*I*N*G
    Ini pin bbmnya 5ee80afe :D

    BalasPadam
  2. proses cepat, minimal hanya 50rb, gabung dan menangkan puluhan dan ratusan juta rupiah jika beruntung, untuk lebih jelas hubungin 7.A.C.D.8.5.6.0

    BalasPadam
  3. ayo bergabung dengan kami di dewapk^^ diadd ya pin bb kami D87604A1

    BalasPadam
  4. yang butuh dana dengan modal 15.000 add pin bb : 58ab14f5

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "