Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Nedim Janji Akan Bahagiakan Nora Dan Bimbing Isterinya Itu Ke Syurga

31 Mac 2017
One Comment

Semalam, dengan dua kali lafaz, pelakon jelita Nora Danish sah bergelar isteri kepada kekasihnya Nedim Nazri yang merupakan anak kepada Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz, lapor Berita Harian.

Nedim, 34, dalam satu statusnya di laman Instagram berjanji yang dia akan membimbing pelakon jelita itu ke syurga dengan keizinan Yang Maha Esa.

"Hari ini menjadi permulaan kepada kehidupan baharu kita. Saya tidak pernah tersekat-sekat ketika berkata-kata, namun malam tadi saya berdepan dengan hal itu. Ia berlaku kerana saya bertemu mimpi (kamu) yang menjadi nyata. Saya tak mampu menahan air mata daripada terus jatuh. Ia air mata kegembiraan. 

"Saya sentiasa berkata, Allah ialah sebaik-baik perancang dan terpulang kepada-Nya untuk membenarkan dua hati menjadi satu. Dengan izin-Nya, Yang Maha Esa lagi Maha Mengetahui, semua berlaku malam tadi. Dengan anugerah itu pada hari ini, kepada Nora Danish, isteriku, saya berjanji untuk menjadi suami yang bertanggungjawab seperti diimpikan dan mencintai kamu secara mutlak. 

"Saya berjanji untuk membahagiakan kamu dan paling penting dengan restu Allah, insya-Allah saya akan membimbing kamu ke jannah," tulisnya.

Today is starting of a new beginning for you and me , I have never choked when saying things , but I did last night , because I saw a dream of mine coming true & I couldn't hold my tears back , the tears of joy that I had , I have always said Allah is the best planner and it's up to him to allow 2 hearts to meet and become one ❤️ , Dengan izin Allah Yang maha esa dan maha mengetahui , Allah made it happen for us last night , with this anugerah today , to my wife @noradanish , I promise a responsible husband to you , the man of you dreams , I promise to love you unconditionally, I promise to make you happy and most importantly with Allah's blessings InsyaAllah I will be able to guide you and take you to Jannah with me ❤️ #syukuralhamdulillah #NNisteriKuCintaHatiKu #NeNoSaysIdo #NeNo
A post shared by Nedim Sujak Nazri Aziz (@boss_ned) on

Nora dalam satu temebual sebelum itu berkata dia berharap agar perkahwinan keduanya ini akan berkekalan selama-lamanya di mana dia melahirkan rasa bersyukur kerana saat yang dinanti-nantikan ini akhirnya menjadi kenyataan.

Lapan tahun bergelar ibu tunggal kepada Putra Rayqal Ramli, 8, pelakon yang mula dikenali menerusi sitkom Puteri ini berharap semoga kebahagiaan yang baru dikecapinya kini berpanjangan hingga ke syurga.

"Penyatuan ini umpama mimpi menjadi nyata. Sudah lama saya tunggu detik ini untuk disatukan dengan belahan jiwa. Harapan saya, semua dapat doakan kebahagiaan kami," kata Nora.

A post shared by Nora Danish (@noradanish) on

Sebuah gambar dilaman Instagram Nora memaparkan dia memakai baju bertulisan 'Keep calm. I can't. I'm the bride' di baju itu sangat unik dan menggambarkan dirinya kini sudah menjadi milik orang. - Siakapkeli.my

Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 1 ulasan )

  1. join yuk di www.arenadomino.com
    minimal depo dan wd cuma 20 ribu
    dengan 1 userid sudah bisa bermain 7 games

    BalasPadam

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "