Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Pemain Dota Professional ini Kecewa Dapat Air Kosong Bila Pesan 'Sky Juice' Ketika di Malaysia

4 Jan 2017

'Sky Juice'. Satu nama menarik bagi air yang pasti membuatkan orang luar tertanya-tanya apa yang dimaksudkan dengan 'Sky' itu.

Bagi rakyat Malaysia yang sudah tahu, Sky Juice merupakan alias kepada air kosong dan tiada apa-apa yang istimewa dengan air itu.

Tetapi, seorang pemain permainan Dota professional, Arif MSSDota, merasa kecewa setelah dia dihidangkan air kosong apabila memesan air yang disangkakan eksotik itu.

"Pesan sky juice dari sebuah restoran dan jangkakan sesuatu yang sangat eksotik. Mereka cuma bagi saya air kosong. Gurauan yang baik dari orang Malaysia", tulisnya di Twitter.





Difahamkan, pemain Dota warganegara Amerika Syarikat itu sedang berada di malaysia bagi perlawanan ESL One Genting Dota 2 yang dijadualkan pada 6-8 Januari.

Dan seperti biasa, di bahagian komen, kebanyakan peminat Arif dari Malaysia memberi respon balas ke atas insiden tersebut. Antaranya:






Buat, Arif, kami ucapakan selamat datang ke Malaysia dan jika benar-benar mahukan minuman eksotik, anda boleh cuba air Apple Asam Boi atau cendol durian.
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "