Bacaan
Hangat
Terkini
Viral

Lee Min Hoo dan Fattah Amin jadi Duta OPPO R9s

3 Jan 2017
No Comment
OPPO merupakan rangkaian smartphone yang semakin menjadi pilihan ramai di Malaysia. Kalau sebelum ini mereka mempunyai ‘Miss OPPO’ iaitu Nora Danish, kali ini untuk keluaran terbaru nya iaitu OPPO R9s, OPPO Malaysia menggabungkan dua nama yang tengah popular iaitu Lee Min Hoo dan Fattah Amin sebagai duta rasmi OPPO Malaysia.


OPPO Malaysia kini memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu OPPO R9s. Dengan kamera hadapan dan belakang berukuran 16MP, bukan itu sahaja ia juga mempunyai Duel PDAF dan f/1.7 aperture, OPPO R9s ini boleh menyerap lebih banyak cahaya dan memberikan gambar yang jelas dan cantik. Teknologi VOOC yang terdapat pada OPPO R9s ini boleh menyelamat kan korang yang mempunyai masalah bateri, ia nya seperti 5 minit cas untuk 2 jam waktu berbual. Bukan itu sahaja dengan 0.2 saat ‘touch access’, korang tak perlu tunggu lama lagi untuk aksess phone.


Kepada mereka yang tertunggu tunggu dengan pelancara rasmi OPPO R9s ini , boleh melayari link ini http://oppomalaysia.com.my/R9s_LIVE/, mana la tau korang berpeluang untuk memenangi hadiah misteri dari OPPO. Bukan itu sahaja, korang jugak boleh ‘Blind Pre – Order OPPO R9s ini di http://www.oppostore.com.my/R9s_blind_preorder/ , dengan hanya RM100. Jadi jangan lepas kan peluang baik ni ok.

Lee min hoo menjadi tumpuan apabila drama terbaru beliau ‘ The Legend of the Blue Sea’, mencatat rating yang memberangsangkan ketika ini manakala Fattah Amin yang popular dengan panggilan ‘Ejaz Fakhri’ dalam drama ‘Suri hari Mr.Pilot’ membuatkan nama fattah amin semakin dikenali ramai. Seiring dengan populariti keduannya , kini secara rasmi Lee Min Hoo dan Fattah Amin menjadi duta baru OPPO Malaysia.


Turut dilantik menjadi duta OPPO R9s ini ialah pelakon dan penyanyi popular Ayda Jebat. Ayda Jebat. Korang yang nak Nampak cantik dan yakin seperti Ayda Jebat, jangan lepak kan peluang untuk dapat kan OPPO R9s ini.


OPPO R9s, Kini Lebih Jelas. Maklumat lanjut sila layari http://www.oppo.com.my

Artikel ini dibawakan oleh OPPO
Sekiranya anda berminat untuk jimatkan kredit telefon anda boleh tekan sini.
Blogger ( 0 ulasan )

Sedang Hangat

©2014 Siakapkeli
" "